FC Nordsjælland AC Horsens
SØNDAG DEN 16. FEBRUAR KL. 14:00
Right to Dream Park
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

AC Horsens - SønderjyskE

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Lars Se drop down
Administrator
Administrator

Medlem siden: 01 August 2012
Status: Offline
Point: 907
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: AC Horsens - SønderjyskE
    Sendt: 06 December 2019 kl. 14:34
Til top
Lars Se drop down
Administrator
Administrator

Medlem siden: 01 August 2012
Point: 907
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 December 2019 kl. 09:02
Så gælder det denne gang mod SønderjyskE. Nu vi er i julemåneden så lad os håbe at vi kan nøjes med at modtage gaver og ikke give nogle væk. SønderjyskE er et af de hold vi skal søge at lægge bag os hvis vi skal spille os fri af nedrykning. Giv den gas så vi kan holde jul og nytår med god samvittighed.

Lad os håbe at vi bliver mange på lægterne til at støtte spillerne!

De gule fra Østjylland, vi kæmper så hårdt som ingen andre kan.

Vi ses!
Til top
Fodbold Tosse Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 September 2012
Point: 744
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fodbold Tosse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 December 2019 kl. 11:45
Hvordan pokker det er lykkedes at få så mange point, når man hverken kan lave mål, eller forsvarer - det er mig en gåde.

Fakta er bare at AC går på vinterpause med 25 point efter 20 kampe, og det slutprodukt er meget mere end godkendt.

Man må nok blot erkende, at Bo Henriksens resultat fodbold, igen! har smadret rammerne for hvad der burde være statistisk muligt - det er sku imponerende. Thumbs Up
Til top
carsten lindballe Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Sted: Hatting
Point: 1918
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carsten lindballe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 December 2019 kl. 13:02
Og så er det KUN 2 point færer en samme tid sidste år

Redigeret af carsten lindballe - 16 December 2019 kl. 13:02
Til top
Ultimo Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 11 November 2018
Sted: Den Gule Hule
Point: 71
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ultimo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 December 2019 kl. 17:01
Det har simpelthen været nogen fremragende sidste runder, nu er det vigtigt at få en god pause og så blive ved i foråret.

Jeg synes virkelig at vi spillede en flot kamp, udspiller SE på stort set alle parametre, også dejligt at se vi kan fungere med nye forsvarskonstellationer.

Det er skide flot drenge!

Nu skal vi sådan set bare fokusere på det kommende vindue og så bliver det jo spændende om Junker ryger til Bodø/Glimt allerede måske fra idag af?

PS: Så foresten at Avanzini ikke havde været med i truppen de sidste 5 kampe selvom han altid plejer at være på bænken (han spillede iøvrigt fuld tid i den sidste Vendsyssel kamp på hjemmebane sidste sæson); enten er han vel syg, skadet eller.... Måske er vi igang med at leje ham ud?  Ville hvert fald været fint hvis han kunne få lidt spilletid i en klub som Kolding eller Skive evt.

Bliver hvertfald yderst spændende at følge vinduet!

Og så må jeg jo igen postulere at jeg håber bestyrelsen bakker Bo op og giver ham de værktøjer han skal bruge i vintervinduet.

God jul til vores spillere, trænere, samt vores gule fans selvfølgelig!

Redigeret af Ultimo - 16 December 2019 kl. 17:02
Til top
JoakimBL Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Sted: Horsens
Point: 805
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JoakimBL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 December 2019 kl. 11:15
Citat: carsten lindballe carsten lindballe skrev:

Og så er det KUN 2 point færer en samme tid sidste år

Og hvordan var det nu det gik sidste forår? Med det yderste af neglene. Ok det er ikke helt sandt, vi røg ud i semifinalen i nedrykningsslutspillet, men det var ikke overbevisende.
Til top
JoakimBL Se drop down
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JoakimBL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 December 2019 kl. 11:21
Det sagt, så er jeg ekstremt positivt overrasket over afslutningen på efteråret, og det giver da lidt fornyet håb, jeg tør bare ikke comitte mig til at tro på overlevelse endnu. Vi er typisk virkeligt elendige i foråret og rammes af mange skader.

Jeg synes vi spiller en ok kamp mod SjE, men heller ikke mere, i betragtning af at de faktisk spillede pænt dårligt, og alligevel forværrede vores forsvar dem flere store muligheder. Og ja jeg kigger på dig Bjarke. Hans ukoncentrerede fejlafleveringer er pludselig blevet meget mere farlige end når de foregik på midten.
Vi havde vel heller ikke rigtigt mange muligheder i kampen, og så ud af ingenting scorer vi på to hjørnespark. Hvor år er det sidst sket?
Men. Jeg bøjer mig. Bo har formået at rejse holdet, og resultaterne er det der tæller. Det er faktisk ærgerligt at vi skal på pause, nu det endeligt kører. Lader til at de tunge baner passer os bedre end modstanderne.
Til top
Erik Barkman Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 August 2012
Sted: Skanderborg
Point: 2210
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 December 2019 kl. 14:42
Ja, egentlig lidt mærkeligt, at Jakobsen har taget pladsen fra Ludwig - jeg kan godt se, at han erobrer flere bolde og fylder mere i luften, men hans til tider (dum)dristige er endnu giftigere i backkæden end på den defensive midtbane ...

Måske er Ludwig småskadet?

Uanset hvad opløftende, at vi formår at få så mange point i de sidste kampe før vinterpausen, og måske især at hjemmebanen igen er blevet et fort. Men vi får brug for at spille et bedre forår end vi har for vane: Vi får en rigtig hård start, hvor vi ikke kan forvente mange point, og derefter bliver det liv og død ...
Til top
JoakimBL Se drop down
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JoakimBL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 December 2019 kl. 20:50
Hans plads er nok mest et udtryk for Bos vane med ikke at ændre holdet efter en sejr/ikke et nederlag
Til top
carsten lindballe Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Sted: Hatting
Point: 1918
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carsten lindballe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 December 2019 kl. 21:14
syntes at bjarke har til tider nogle dumdristige avleveringer ned i forsvaret, der  med et stærkt hold kan føre til mål 
Til top
 Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: