FC Nordsjælland AC Horsens
SØNDAG DEN 16. FEBRUAR KL. 14:00
Right to Dream Park
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

VINTERTRANSFERE 2020

Besvar Besvar Side  123 8>
Forfatter
carsten lindballe Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Sted: Hatting
Status: Online
Point: 1918
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carsten lindballe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: VINTERTRANSFERE 2020
    Sendt: 15 December 2019 kl. 20:54
var der nogle af disse 2 markspillere som kunne have interesse for os 
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/soenderjyske/soenderjyske-siger-farvel-til-spillertrio/7919104

Til top
Ultimo Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 11 November 2018
Sted: Den Gule Hule
Status: Offline
Point: 71
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ultimo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 December 2019 kl. 17:04
Udover Rojas er der vel ikke rigtig nogen interesse i nogen af dem, måske Amankwaa, men så skulle det være som reserve. Ingen af de spillere er gode nok til startelleveren, selvom jeg tror der er potential i Rojas (på trods af han er mere teknisk end udpræget god til duelspillet) især fordi jeg tror vi kan få lidt fysik på ham.
Til top
JoakimBL Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Sted: Horsens
Point: 805
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JoakimBL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 December 2019 kl. 11:24
Det er ikke nogen nyhed længere, men hold op hvor var det vigtigt at få forlænget lejeaftalen med Okosun. Og så allerede nu, så man kan planlægge det øvrige transfervindue uden bekymring for om det lykkes. Han er nok den vigtigste årsag til vores succes i øjeblikket. Sammen med Prip. Hvis han havde fået bolden i kassen en par gange også,så var han min klare MVP
Til top
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carsten lindballe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 December 2019 kl. 12:43
Junker solgt for 4-5 milionr kr til Bodø glimt i Norge oplyser bold.dk
Til top
Fodbold Tosse Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 September 2012
Point: 744
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fodbold Tosse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 December 2019 kl. 13:14
Det er imponerende godt solgt.
Til top
Erik Barkman Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 August 2012
Sted: Skanderborg
Point: 2211
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 December 2019 kl. 14:38
Ja, det er noget af en julegave!

Vi har vel aldrig haft en sportslig ledelse, der i samme omfang som Bo & Co. igen og igen viser godt købmandskab - så kan man diskutere, om det til gengæld går ud over det sportslige ... Men ikke lige i det her tilfælde, vil jeg mene: Junker var bare ikke god nok, og til sidst var han heller ikke motiveret.

Med ham definitivt ude af klappen og Pohl sendt videre (klogeligt, mener jeg) bliver det interessant at se, hvad der sker i frontkæden. Ikke at jeg har de helt store forventninger: Lige præcis med angribere har Bo haft notorisk svært ved at ramme rigtigt Smile
Til top
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carsten lindballe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 December 2019 kl. 16:14
kunne Reese have interesse 
https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/efter-nul-minutter-fcm-forsvarer-vil-vaek
Til top
JoakimBL Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Sted: Horsens
Point: 805
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JoakimBL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 December 2019 kl. 20:53
Synes bestemt vi kan bruge Reese igen. Vidste ikke at Pohl var ude af billedet?
Og så lige en joker, hvad med Bendtner? Med vores farlige indlæg uden en der kan pande dem ind, så tror jeg han kunne være god for os. Men om han vil og om økonomien kan lade sig gøre tvivler jeg meget på. Men jeg kunne godt tænke mig at se det
Til top
Grev Axel Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 08 Maj 2013
Point: 268
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Grev Axel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 December 2019 kl. 21:14
Citat: JoakimBL JoakimBL skrev:

Synes bestemt vi kan bruge Reese igen. Vidste ikke at Pohl var ude af billedet?
Og så lige en joker, hvad med Bendtner? Med vores farlige indlæg uden en der kan pande dem ind, så tror jeg han kunne være god for os. Men om han vil og om økonomien kan lade sig gøre tvivler jeg meget på. Men jeg kunne godt tænke mig at se det

Ja Bendtner passer da perfekt med AC Horsens 3 værdier om ydmyghed, sammenhold og hårdt arbejde ;-)

Redigeret af Grev Axel - 17 December 2019 kl. 21:15
Til top
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carsten lindballe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 December 2019 kl. 21:16
hvor står den ang Pohl er sendt vidre
Til top
 Besvar Besvar Side  123 8>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: