AC Horsens Randers FC
SØNDAG DEN 1. MARTS KL. 12:00
CASA Arena Horsens
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

VINTERTRANSFERE 2020

Besvar Besvar Side  <1 7891011 17>
Forfatter
Erik Barkman Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 August 2012
Sted: Skanderborg
Status: Offline
Point: 2253
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Januar 2020 kl. 15:21
Spørgsmålet er så, om spilletid i angrebet vil hjælpe ham til at sikre en plads i U21-holdets midterforsvar? Smile

I øvrigt ville jeg ikke lægge for meget i, at Masovic har scoret i træningskampene - to af de tre mål kom efter elendigt målmandsspil (mod SE skubbede målmanden bolden direkte ud til ham, og Aarhus Fremads målmand tabte den ned for hans fødder) og ved det tredje (på hovedstød) var han slet ikke dækket op.

Pohl (og Frantsen) har speed, det har Masovic ikke, og han er næppe dygtigere som angriber end Broch-Madsen - ikke at han har imponeret, men stadig.

Redigeret af Erik Barkman - 23 Januar 2020 kl. 10:45
Til top
Erik Barkman Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 August 2012
Sted: Skanderborg
Point: 2253
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Januar 2020 kl. 10:44
Så er Horsens Folkeblad på banen med endnu en (plus) artikel om, hvorfor AC Horsens ikke har råd til at have to angribere i truppen Unhappy

"Spillerbudget på skrump", hedder den; det viser sig, at spillerbudgettet er lavere i år end sidste år - nogen, der har plus-adgang og kan referere, hvad forklaringen/undskyldningen er?

Sidste gang var det lidt en gang forklar mig røv, synes jeg.
Til top
Jeno Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 03 September 2012
Sted: Middelfart
Point: 498
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jeno Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Januar 2020 kl. 21:36
Citat: Erik Barkman Erik Barkman skrev:

Så er Horsens Folkeblad på banen med endnu en (plus) artikel om, hvorfor AC Horsens ikke har råd til at have to angribere i truppen Unhappy

"Spillerbudget på skrump", hedder den; det viser sig, at spillerbudgettet er lavere i år end sidste år - nogen, der har plus-adgang og kan referere, hvad forklaringen/undskyldningen er?

Sidste gang var det lidt en gang forklar mig røv, synes jeg.

Stab er vokset og så er der mindre til spiller indkøb , forkert beslutning i ach
Til top
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Sted: Danmark
Point: 1400
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Januar 2020 kl. 08:50
Her er også en artikel der åbenbart handler om ACH`s økonomiske formåen - eller mangel.

http://hsfo.dk/artikel/f%C3%A5-pengene-p%C3%A5-bordet-ac-horsens-skal-turde-satse

@Jeno -eller andre kan måske give et fingerpeg, hvad det handler om ?
(Jeg kan heller ikke prale af at have adgang til plus-artikler.)

Redigeret af rasbak - 26 Januar 2020 kl. 09:25
Til top
JoakimBL Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Sted: Horsens
Point: 826
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JoakimBL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Januar 2020 kl. 12:04
Jeg er uenig i at det er en fejl at udvide staben. Det er en forudsætning for at tingene nogensinde bliver bedre. Det skal naturligvis ikke være på bekostning af det sportslige. Det er den dårlige beslutning. Man skal turde bruge penge på at blive bedre, og ikke kun på at forblive i Superligaen. De andre hold har højere ambitioner og bruger penge på det. Jeg kan også godt sætte pris på at man har sorte tal på bundlinjen, men man skal ikke spare sig til det, man skal forbedre forretningen. Og det gør man ikke med nuværende strategi
Til top
Jeno Se drop down
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jeno Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Januar 2020 kl. 19:29
Citat: JoakimBL JoakimBL skrev:

Jeg er uenig i at det er en fejl at udvide staben. Det er en forudsætning for at tingene nogensinde bliver bedre. Det skal naturligvis ikke være på bekostning af det sportslige. Det er den dårlige beslutning. Man skal turde bruge penge på at blive bedre, og ikke kun på at forblive i Superligaen. De andre hold har højere ambitioner og bruger penge på det. Jeg kan også godt sætte pris på at man har sorte tal på bundlinjen, men man skal ikke spare sig til det, man skal forbedre forretningen. Og det gør man ikke med nuværende strategi

Hvor mange millioner har spiller salg ikke givet ? Hvad har vi fået ?
Til top
Jeno Se drop down
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jeno Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Januar 2020 kl. 21:21
jeg forventer en angriber inden luk enten leje eller købe alt andet vil være en katastrofe
Til top
JoakimBL Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Sted: Horsens
Point: 826
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JoakimBL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Januar 2020 kl. 23:52
Jeg forventer desværre at det ikke sker efterhånden. Jeg håber stadig, men med den økonomiske strategi, så forventer jeg at hvis der kommer en, så er han ikke god nok til at erstatte hverken Frantsen eller Massovic.

Min pointe var i øvrigt bare at jeg synes det er forsent at kritisere at man har udvidet staben. I forhold til spillere, så betyder det næppe det helt store. Jeg tror ikke kontorfolkene har guldrandede lønninger, så det er næppe fordi det er årsagen til at man ikke har har råd til en angriber.
Til top
Grev Axel Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 08 Maj 2013
Point: 283
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Grev Axel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Januar 2020 kl. 09:32
Jeppe Kjær udvikler sig rigtig fint i øjeblikket, så det er jo også en mulighed for ham at få prøvet sig af på højere niveau, hvis ikke det ender med en transfer tilgang. Det kunne dog være rigtig fint med 2 egentlige angribere og så Jeppe Kjær som udviklingsspiller.
Til top
Fodbold Tosse Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 September 2012
Point: 754
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fodbold Tosse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Januar 2020 kl. 10:54
Jeppe Kjær er kun 15 år, og må derfor endnu ikke spille Superliga fodbold.

Er for øvrigt enig i at det er mere end tvivlsomt at der kommer en angriber ind i dette vindue. Bedste bud er vel efterhånden en 1/2 årig kontrakt med Oliver Drost...

Til gengæld syntes jeg efterhånden seriøst at man skal overveje Massovic længere fremme på banen. 
Uanset om det har været lette mål (i træningskampe), så kan jeg ikke huske hvornår en ACH spiller senest har scoret mål, 3 kampe i streg, for 1. holdet.
Til top
 Besvar Besvar Side  <1 7891011 17>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

AC Horsens - Randers FC

26.02.2020 - 01.03.2020

Kom og støt AC Horsens mod Randers FC

Sammen om en god oplevelse

27.02.2020 - 31.12.2020

Se flere events

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: