AC Horsens Brøndby
SØNDAG DEN 7. JUNI KL. 17:00
CASA Arena Horsens
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

VINTERTRANSFERE 2020

Besvar Besvar Side  <1 151617
Forfatter
Ultimo Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 11 November 2018
Sted: Den Gule Hule
Status: Offline
Point: 87
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ultimo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Februar 2020 kl. 20:35
Barkman:

Pusic kom til som reserve for AGF og havde inden det spillet i FCK hvor han heller ikke fik spilletid.

Det kan godt være at han har et fint tidligere CV, men hans daværende niveau blev da fint vist i det halvanden år han havde før han kom til Horsens, hvor han jo var reserve for begge tidligere klubber (og før det udlejet til Sparta Rotterdam fordi FCM ikke kunne bruge ham).

Det er rigtigt at han er tidligere superliga topscorer og har haft en masse kampe, men det kom hvert fald ikke særlig meget til udtryk i disse klubber.

En spiller er ikke bedre end hans sidste sæson er der vist også et ordsprog der hedder, på samme måde kunne nævnes Borring som også havde været reserve i FCM, men som vi tog en chance med og som vel fungerede OK. Borring var tidligere en fantastisk målscorer og konstant trussel for FCM, det var han altså desværre ikke i helt det omfang da vi hentede ham.

Ifht. argumentet for ikke at hente angribere, vil jeg mene at det heller ikke var min pointe, jeg har ikke prøvet at argumentere for at vi ikke skal hente angribere, men blot konstateret at kritikkerne endnu ikke har kommet med et eksempel på en spiller som 100 procent passer til vores spillestil og som vil slå igennem med et brag. Sandheden er nok at ligegyldig hvilken en spiller du signer, vil der altid være en chance for at spilleren ikke slår til og så kan han være nok så stort et navn. Der vil heller ikke være garanti for at Kjartan ville være en success for os i foråret, det er rigtigt han udmærkede sig i sidste sæson for Vejle, men de endte nu engang alligevel med at rykke ned og det seneste halve år er han blevet matched på 1. divisions niveau, hvilket der alligevel er en del forskel på mht. Superliga.

Ifht. linket om vores budgetter er jeg enig i at det helt tydeligvis er gætværk, vores spillerbudget er naturligvis ikke steget med 11 millioner på en sæson.

Grev Axel nævner som bekendt Madsen, Gomez, samt Præst, hertil kan også nævnes Riisgaard Jensen som nok heller ikke får en kæmpe løn endnu.

Jeg nægter at tro at bestyrelsen har meldt noget som helst ud før årsregnskabet er kommet om budgettet, det vil simpelthen ikke give mening for mig overhovedet.

Fake news.

Redigeret af Ultimo - 08 Februar 2020 kl. 20:36
Til top
JoakimBL Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 834
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JoakimBL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Februar 2020 kl. 07:38
Det er jo ikke nok at regne René lønninger ind. Der er feriepenge og sikkert pensioner. Og så er der afskrivninger på transfersummer.
Til top
 Besvar Besvar Side  <1 151617

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Sammen om en god oplevelse

29.05.2020 - 31.12.2020

Nyt fra DFF

30.05.2020 - 31.12.2020

Danske Fodbold Fanklubber tager temperaturen på udebaneforholdene.

Se flere events

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: