FC Nordsjælland AC Horsens
SØNDAG DEN 16. FEBRUAR KL. 14:00
Right to Dream Park
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

VINTERTRANSFERE 2020

Besvar Besvar Side  <1234 8>
Forfatter
Grev Axel Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 08 Maj 2013
Status: Offline
Point: 268
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Grev Axel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 December 2019 kl. 22:25
Citat: carsten lindballe carsten lindballe skrev:

hvor står den ang Pohl er sendt vidre

Han er jo kun lejet indtil nytår.
Til top
Erik Barkman Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 August 2012
Sted: Skanderborg
Point: 2210
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 December 2019 kl. 10:34
Ja, og jeg mente at have læst, at han ikke bliver forlænget. Men det kan da godt være, jeg husker forkert - man bliver jo ikke yngre Smile
Til top
JoakimBL Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Sted: Horsens
Point: 805
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JoakimBL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 December 2019 kl. 10:42
Citat: Grev Axel Grev Axel skrev:

Ja Bendtner passer da perfekt med AC Horsens 3 værdier om ydmyghed, sammenhold og hårdt arbejde ;-)

Oh h or langt er det vi er kommet med de værdier? Synes det ville være helt fint at smide ydmygheden af helvede til.
Men jeg tænkte nu mere på hans kvaliteter på banen. Vi er blevet rigtigt gode til at komme frem til indlæg, vi har bare ingen der kan gøre noget ved dem. Jeg havde troet Okosun ville være farligere på den front, men det er han desværre ikke, og NBM har ikke være i nærheden heller.
Til top
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Sted: Danmark
Point: 1380
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 December 2019 kl. 12:42
Det må være rimeligt oplagt at Jannik Pohl`s lejekontrakt løber ud uden at blive forlænget.
Når Junker samtidig er blevet solgt på fornuftig vis, så skal der erstattes med 2 gode angribere.

Og hvad er "2 gode angribere" ...?

De er forhåbentlig begge angribere der har udløb nu eller til sommer, så transfersummen er til at overse.
I bedste "Bo - stil" kan de sagtens komme fra en lavere dansk eller udenlandsk  liga.

Og - nej - Nicklas Bendtner er ikke en af dem ....!!

Redigeret af rasbak - 18 December 2019 kl. 12:42
Til top
JoakimBL Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Sted: Horsens
Point: 805
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JoakimBL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 December 2019 kl. 13:32
På AC's hjemmeside i nyheden om salget af Junker fremgår det at man overvejer Pohl, men det ligger lidt mellem linjerne at han mere eller mindre skal være gratis. Jeg tænker ikke nødvendigvis han giver noget vi ikke allerede har i Frantsen, så man skal i hvert fald ikke bruge rigtige penge på ham.
Jeg tror ikke selv på Bendtner, og er ikke engang sikker på han har kvaliteten længere, men jeg synes bestemt ikke man skal gå ud og hente to tilfældige angribere fra 1. div.
Jeg vil bestemt heller have en enkelt der kan levere fra første dag, for det er der brug for. Det er ikke en halv sæson til at se to nye an og håbe på en af dem slår til på SL niveau. Det er simpelthen tåbeligt i mine øjne.
Til top
Erik Barkman Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 August 2012
Sted: Skanderborg
Point: 2210
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 December 2019 kl. 13:43
Ah, tjek til Pohl. Nå, men jeg håber, det bliver et nej - dels har han ikke vist nogen farlighed foran mål overhovedet, dels virker han totalt overtændt, når han kommer på banen. Som Joakim siger: Så kan vi mindst lige så godt bruge Frantsen.

I mine øjne ville det optimale være at hente én, der har vist noget på Superliga-niveau eller tilsvarende, og ét talent fra en lavere række. Men lige præcis angribere med mål i støvlerne er det allersværeste at hente overhovedet, så jeg er ikke meget optimistisk ...
Til top
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 December 2019 kl. 17:43
På en nyheds-feed fra Folkebladet står der : 

"...Salget af Kasper Junker og udløbet af Jannik Pohls lejeaftale er ikke nok til til at finansiere en ny makker til Nicolai Brock-Madsen...."

(Det er en artikel for abonnenter, så jeg har ikke læst resten)

Men det lyder bestemt ikke lovende. 
Omend ikke særligt overraskende..... Confused
Til top
Ultimo Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 11 November 2018
Sted: Den Gule Hule
Point: 71
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ultimo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 December 2019 kl. 18:24
Pas nu på med at tage Torben Andersens ord som gospel, han har nogle gange en negativ indgangsvinkel. Lad os istedet glæde os over holdet og se hvad der kommer af forstærkninger (og lad mig lige få det på plads, jeg er ikke imod TA, synes han er en OK journalist).

Jeg tvivler altså på at han ved noget om vores nuværende økonomiske situation ifht salget af Junker, han sidder og gætter og det skal han selvfølgelig have lov til, men en direkte forbindelse til vores økonomiske afdeling tror jeg ikke han har altså ikke, ihvertfald har jeg ikke set hans kilder.

Redigeret af Ultimo - 18 December 2019 kl. 18:33
Til top
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 December 2019 kl. 18:38
@Ultimo

Nu har jeg som sagt ikke læst artiklen. Faldt blot over den skræmmende overskrift.
Men det giver meget god mening det du siger. 
Jeg vil i stedet lade blodtrykket falde og lade fornuften råde Tongue

Redigeret af rasbak - 18 December 2019 kl. 18:38
Til top
Ultimo Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 11 November 2018
Sted: Den Gule Hule
Point: 71
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ultimo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 December 2019 kl. 18:54
Nu har jeg faktisk lige læst artiklen og må trække lidt af hvad jeg sagde tilbage, TA har simpelthen bare spurgt BH og så er der jo ingen grund til jeg kritiserer.

Giver dog Rasbak fuldstændig ret, lidt mærkelig artikel

Redigeret af Ultimo - 18 December 2019 kl. 21:58
Til top
 Besvar Besvar Side  <1234 8>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: