AC Horsens Randers FC
SØNDAG DEN 13. SEPTEMBER KL. 14:00
CASA Arena Horsens
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

VINTERTRANSFERE 2020

Besvar Besvar Side  <1 56789 17>
Forfatter
Grev Axel Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 08 Maj 2013
Status: Offline
Point: 290
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Grev Axel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Januar 2020 kl. 20:17
Alexander Ammitzbøll i AGF vil gerne lejes ud. I mine øjne en helt igennem fantastisk oplagt mulighed for at få en god angriber til klubben for næsten ingen penge.

En hurtig, sulten og teknisk stærk spiller som trænger til førsteholds kampe for at udvikle sig yderligere.

Redigeret af Grev Axel - 10 Januar 2020 kl. 20:20
Til top
JoakimBL Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Sted: Horsens
Point: 843
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JoakimBL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Januar 2020 kl. 14:21
Citat: Tiger Tiger skrev:

Citat: JoakimBL JoakimBL skrev:

Man har jo tydeligvis vurderet at Asp ikke er klar til Superligaen, når han lejes ud til 2. Div. Det er nok også fint nok at man ikke satser overlevelsen på ham. Når han træner med to gange om ugen, så er det jo ikke fordi han er fravalgt. Og samtidig, så er det jo gode nyheder for det betyder jo at man forventer at få noget bedre ind

Og Kemi, hvor meget udbytte får aktionærerne?
@JoakimBL
Jeg har aktier i AC Horsens, og har haft det lige siden de første blev udstedt. Der er ALDRIG udbetalt udbytte.

Nu var det alene tænkt at Jeno, skulle svare på spørgsmålet, men min fede fingre i kombination med autokorekturen gjorde det svært at gennemskue. Jeg var reelt ikke i tvivl om svaret, men Jeno synes jo åbenbart at det er aktionærerne der får glæde af transferindtægterne, og det synes jeg godt han må stå lidt på mål for
Til top
JoakimBL Se drop down
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JoakimBL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Januar 2020 kl. 14:29
Igen i forhold til Asp, hvis trænerteamet troede han på nogen måde kunne spille i Superligaen, så havde vi da allerede set ham på banen, som situationen har set ud det sidste halve år. Jeg har aldrig set ham spille, så jeg aner ikke hvilken spillertype han er, og på papiret er jeg da også lidt uforstående overfor at han ikke kan bruges som gardering. Men hvis udsigten til spilletid ellers ikke er forbedret i forhold til tidligere, så giver det jo langt mere m Ning at han kommer et sted hen hvor han kan få fast spilletid og udvikle sig. Og siden det er 2. div. og ikke en gang 1. div. han skal til, så synes jeg ikke der er nogen grund til at stille spørgsmål til beslutningen om ikke at sætte ham på førsteholdet.
Og det må jo så igen betyde at man har en plan og en eller flere kandidater i sigte. Det er klart at det havde været at foretrække der allerede var signet en til opstarten, men der er trods alt god tid før ligaen starter, og vi plejer først at hente dem efter 3 kampe
Til top
JoakimBL Se drop down
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JoakimBL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Januar 2020 kl. 10:57
Drost træner med i Horsens. Han er i hvert fald ikke løsningen, men kunne måske være fint med ham på bænken
Til top
Erik Barkman Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 August 2012
Sted: Skanderborg
Status: Online
Point: 2261
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Januar 2020 kl. 12:12
Til top
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Sted: Danmark
Point: 1416
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Januar 2020 kl. 14:27
Det er - i det mindste - en artikel der ærligt forklarer situationen.

At det så er hovedrystende chokerende at en superligaklub, der pt har 18 markspillere i truppen ( hvoraf mindst 2 skal regnes som udviklingsspillere) snakker om at  "slanke" truppen yderligere.

Det er ikke en kritik af Henriksen, Nielsen eller bestyrelsen.
Det er blot de arbejdsbetingelser de har at arbejde med ...
Til top
carsten lindballe Se drop down
Medlem
Medlem

Sted: Hatting
Point: 1929
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carsten lindballe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Januar 2020 kl. 19:32
https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/graesk-klub-goer-tilnaermelser-til-michael-lumb
Til top
JoakimBL Se drop down
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JoakimBL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Januar 2020 kl. 19:59
Citat: rasbak rasbak skrev:

Det er - i det mindste - en artikel der ærligt forklarer situationen.

At det så er hovedrystende chokerende at en superligaklub, der pt har 18 markspillere i truppen ( hvoraf mindst 2 skal regnes som udviklingsspillere) snakker om at  "slanke" truppen yderligere.

Det er ikke en kritik af Henriksen, Nielsen eller bestyrelsen.
Det er blot de arbejdsbetingelser de har at arbejde med ...

Det burde det ellers være. For det er jo håbløst. Det er ikke en selvfølge at de ikke formår at få flere penge i kassen. Det er ren og skær inkompetence
Til top
Ultimo Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 11 November 2018
Sted: Den Gule Hule
Point: 101
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ultimo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Januar 2020 kl. 22:24
Citat: carsten lindballe carsten lindballe skrev:

https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/graesk-klub-goer-tilnaermelser-til-michael-lumb

Jeg synes det er flot at vores spillere har udmærket sig i så høj grad at der er interesse for dem, Lumb er en kriger uden lige og er uden tvivl Mr. AC Horsens med hans fight, vilje, passion og samtidig fine blik for spillet, en slags moderne viking, lidt ligesom Martin Spellman bare meget bedre og med en klart bedre teknik, samt overblik.

Med det sagt vil jeg selvfølgelig også synes det var ærgeligt hvis han skulle ende med at takke ja, hvis han bliver i klubben vil han opnå stor status hos fansne, især da jeg mener han har stor betydning for holdet.

Men.... med tanke på hvor mange danske spillere der ikke har fået udbetalt løn i både Grækenland og Tyrkiet,  håber jeg hellere at Lumb vil foretrække de hjemlige rammer i Horsens, et godt eksempel på dette er iøvrigt Rasmus Thelander https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/tidligere-aab-profils-eventyr-slut-mangler-loennen-i-storklub/6763785

Og det var altså i en storklub som Panathinaikos!

Redigeret af Ultimo - 14 Januar 2020 kl. 22:24
Til top
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Sted: Danmark
Point: 1416
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Januar 2020 kl. 13:44
@Joakim:
Det kan du mene. ...
Jeg mener jo ikke man som klub må sætte sig i forpligtelser ud over økonomisk formåen. Indtægtssiden er ikke en superligaklub værdig i AC Horsens, og det må man desværre indrette sig efter.
Hvis "byen" ikke leverer indtægterne, så må klubben jo selv skaffe sig indtægter ved at kanalisere nogle af moneterne fra diverse transfers ind i driftregnskabet.

Du mener det er inkompetence. Fair nok. Jeg er uenig. Jeg har kun roser til overs for Bo Henrisen, Kristian Nielsen, Bo Pinholt og den øvrige bestyrelse.

Spørgsmålet er nærmere om Henriksen og Nielsen fortsat har held med at finde billige sekundaspillere, som man kan tjene nogle millioner på.

@Ultimo:

Jeg er ikke i tvivl om at Lumb bliver solgt, hvis prisen er rigtig. Hvis han vel at mærke selv brænder for at komme afsted.
Der nævnes en købspris på 1 million - jeg husker ikke beløbet nøjagtigt, men det forekommer rigtigt.

Hvis AC får 2-2½ million og Lumb selv er varm på at komme afsted, så har AC ikke økonomi til at holde på ham ...

Hvis Lumb smutter, så er eksistensen i Superliga`en for alvor i vare. Jeg tvivler på at man, for klubbens budget, kan hente en venstre back, der, på samme måde som Lumb, er kampafgørende i en lang række kampe. Lumb har en enorm fysik og et fantastisk løbepensum. Samtidig er hans indlæg i særklasse.

Det ender nok med Nymann på venstre backen og Frantsen på højre. Og så kommer der nok en 1. divisionsspiller der skal udvikles først.

Redigeret af rasbak - 15 Januar 2020 kl. 13:50
Til top
 Besvar Besvar Side  <1 56789 17>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Sammen om en god oplevelse

30.07.2020 - 31.12.2020

Nyt fra DFF

31.07.2020 - 31.12.2020

Danske Fodbold Fanklubber tager temperaturen på udebaneforholdene.

Se flere events

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: