AC Horsens Brøndby
SØNDAG DEN 7. JUNI KL. 17:00
CASA Arena Horsens
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

AC Horsens kendisfan

Besvar Besvar
Forfatter
Bave Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 09 December 2019
Status: Offline
Point: 3
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bave Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: AC Horsens kendisfan
    Sendt: 19 December 2019 kl. 16:27
Hej AC Horsens fans

Jeg arbejder på en artikelserie om kendte superligafans. Og AC Horsens skal selvfølgelig repræsenteres. Vi fik dog fortalt fra klubbens side, at de ikke kender til nogen.

Det kan næppe være rigtigt. Jeg tænkte på om, I har et bud på, om der kunne være nogen?

Til top
Ultimo Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 11 November 2018
Sted: Den Gule Hule
Point: 87
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ultimo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 December 2019 kl. 19:55
Nu ved jeg ikke hvor kendt han er uden for lokalområdet, men borgmesteren er fan, udover det er det meget svært at pege fingre på en enkeltperson og det er det faktisk også i andre klubber da det der med celebrities til kampene vist er noget de gør mere i amerikansk fodbold og baseball end herhjemme.

Faktisk har jeg også set Flemming Povlsen til en del af vores kampe, men om han er decideret "kendt" uden for fodboldverden ved jeg ikke.

Jeg tror bare ikke du vil finde andet og mere end for eksempel CItybois i SIF hvert fald for de små klubber.
Til top
Bave Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 09 December 2019
Point: 3
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bave Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 December 2019 kl. 12:01
Tak for svar. Det er helt rigtigt, at det er noget sværere i Danmark med de 'kendte' til fodbold. Derfor er det også en broget skare, der er fundet frem. SIF er faktisk repræsenteret af Lars Lilholt, selvom Citybois også kunne være et fedt bud.

Vi har prøvet lidt forskellige, der kommer fra Horsens. Men der har heller ikke været så meget held der. Det kan sagtens være, at borgmesteren er det bedste bud. Mange tak for det. 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

AC Horsens - Brøndby IF

06.06.2020 - 07.06.2020

Hjemmekampen i morgen mod Brøndby IF kan følges på TV3+ fra kl. 15:30

Sammen om en god oplevelse

08.06.2020 - 31.12.2020

Se flere events

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: