AC Horsens Brøndby
SØNDAG DEN 7. JUNI KL. 17:00
CASA Arena Horsens
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

AC Horsens -Silkeborg IF

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Gamsten Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 21 Juli 2019
Sted: Løsning
Status: Offline
Point: 35
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gamsten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Marts 2020 kl. 11:20
Citat: carsten lindballe carsten lindballe skrev:

James Gomez og Jeppe Kjær er med, det er da udviklingsspillere 

Du har ret.

Jeg mente egentlig også nye udviklingsspillere, i forhold til den snak der var om at spare på de faste spillere. Både Kjær og Gomez var jo med mod Randers, og Gomez iøvrigt også mod AGF

Til top
Ultimo Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 11 November 2018
Sted: Den Gule Hule
Point: 87
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ultimo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Marts 2020 kl. 23:34
Må indrømme at det virkede til at være lige præcis den motivation vi havde brug for som hold, ja spillet haltede i 2. halveg, men der var også mange enormt positive aspekter som følge af kampen.

Dejligt at se Nymann er klar, ham får vi brug for i foråret, enig i at Terkildsen ikke er en perfekt højreback, men jeg mener nu stadig han har potentialet, idag var han uheldig i et par situationer og så glemmer folk hurtigt at han faktisk gjorde det OK til at starte med da han kommer, da de sidste situationer overskygger kampbilledet.

Venstresiden havde stadig lidt problemer, men det var meget bedre end i de sidste kampe.

Erhan og Drost fungerede i min optik MEGET bedre end Franne og Okuson, begge virkede sløve til sidst.

Bo Henriksen burde måske lige tænke over hvor meget energi spillerne har og skifte ud noget før.

Jeppe Kjær spillede fremragende, masser af potentiale i den knægt.

Hurra vi er videre!

Og iøvrigt dejligt at mose Silkehår for tredje gang i sæsonen. Fint at have den mentale fordel over dem.

Redigeret af Ultimo - 05 Marts 2020 kl. 23:40
Til top
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Sted: Danmark
Point: 1407
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Marts 2020 kl. 11:07
Dejligt med en sejr. Det kan kun give moral og selvtillid.

Så vil det vise sig hvor dyrtkøbt den er. 120 minutter i benene gør ikke noget godt på den korte bane, men kampen i weekenden mod FCK er nok afskrevet på forhånd allerede.

Bo H får en udfordring i at køre en smal trup helskindet gennem de sidste 3 megasvære kampe i grundspillet i marts, mens man spejder frem mod et nervepirrende nedrykningspil, samtidig med at der dukker en Pokal semifinale op den 22. april.

Vi har før set at succes i Pokalen ikke er ensbetydende med succes i Superligaèn.

Men så alligevel : Hvis jeg var i Bo Henriksens sko ville jeg nok have valgt den samme gameplan. Man går jo altid efter det ultimative, og det er lige nu at række frem efter en finaleplads i Parken.

Kom så GULE Clap
Til top
Fodbold Tosse Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 September 2012
Point: 759
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fodbold Tosse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Marts 2020 kl. 14:17
Er jeg den eneste der er lidt rystet over at man ikke evnede at vinde over Superligaens absolut ringeste hold - over 90 minutter?
Til trods for at man stillede i stærkeste opstilling?

PS. Pokalfinalen liver ikke spillet i Parken i år.
Til top
JoakimBL Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Sted: Horsens
Point: 834
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JoakimBL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Marts 2020 kl. 15:46
Jeg er på ingen måde rystet over det. Jeg havde forventet at de tabte. Men jeg er skuffet over at det er der man er sunket ned, for ja, man burde altså kunne spille bedre mod hvad der reelt er et 1. div. Hold. Ikke at det altid kan veksles til en sejr, men man var jo lige så ufarlige som mod de bedste hold i Superligaen. En frygtelig masse fantasiforladte indlæg uden plan eller evne til at omsætte til noget. Ingen forsøg på at spille sig igennem eller sparke udefra. Man gør det virkeligt nemt at forsvarer, når man er så forudsigelige. Vores mål kom jo på en heldig tilfældighed. En chance som Frantsen jo brænder 8 ud af 10 gange.
At man så ikke en gang formår at spille mod en sikker nwdrykker når man er foran, det er simpelthen ikke godt nok. Det er muligt at det er mangel på selvtillid, men det nytter jo ikke noget på den måde at holde op med at spille efter en halv halvleg.

Jeg er dog positivt over to ting. Glæden da vi vandt, det er dejligt at se, og at spillerne sparkede konsekvent gode straffespark. Selv Pris som blev reddet var en ganske godt spark, blot en god redning. Delac blev muligvis helten med redningen, men han var jo en katastrofe. Og gav igen igen i kampen farlige returbolde på afslutninger der burde være overkommelige. Forsvaret så generelt stadig elendigt ud, mens midtbanen for en gangs skyld virkede til at have overtaget. Hansson spillede fint i dele af kampen.
Til top
 Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

AC Horsens - Brøndby IF

06.06.2020 - 07.06.2020

Hjemmekampen i morgen mod Brøndby IF kan følges på TV3+ fra kl. 15:30

Sammen om en god oplevelse

08.06.2020 - 31.12.2020

Se flere events

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: