DBU pokalen AC Horsens
TORSDAG DEN 23. JULI KL. 18:00
Modstander: Randers FC/OB
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

AC Horsens Randers FC

Besvar Besvar
Forfatter
Lars Se drop down
Administrator
Administrator

Medlem siden: 01 August 2012
Status: Offline
Point: 952
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: AC Horsens Randers FC
    Sendt: 16 Juni 2020 kl. 16:14
Til top
Lars Se drop down
Administrator
Administrator

Medlem siden: 01 August 2012
Point: 952
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Juni 2020 kl. 11:08
De fleste må stadig kun støtte hjemmefra, men vi kan støtte AC Horsens

- se hvordan på https://www.facebook.com/klj8700

Find opslaget fra 29.05 kl. 12:14 og tag et screenshot af din MobilePay-kvittering

Ekstra spænding: Spil på kampen - se mere på https://www.facebook.com/Dengulefare1997/

Find opslaget fra 19.06 kl. 16:51

Så gælder det første hug på puljesejren!

Kampen vises på TV3 Sport med optakt fra kl. 12:30 og kamp kl.13:00

De gule fra Østjylland, vi kæmper så hårdt som ingen andre kan.

Redigeret af Lars - 20 Juni 2020 kl. 16:51
Til top
Ultimo Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 11 November 2018
Sted: Den Gule Hule
Point: 95
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ultimo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Juni 2020 kl. 15:25
Fantastisk at drengene sikrer sig en historisk 5. sæson i Superligaen. Dette cementerer at Bo Henriksen er den bedste træner i Horsens historie, jeg håber så inderligt at den mand vælger at forlænge med os, (er sikker på kritikerne har fået respekt,) men selvfølgelig er det jo drengene der spiller kampene så også en kæmpe hånd til dem.

Det er altså ikke bare en normal "redning" i Superligaen det her, det er en HISTORISK redning, samt på en ret fantastisk måde efter min mening; nemlig efter hård fight og evnen til at kunne æde sig selv, jeg er dybt imporeneret over at det her hold kan spille så mange kampe og stadig præstere på så højt et niveau, kæmpe cadeau skal også lyde til lægestaben som jo virkelig har udmærket sig igennem denne krise, skønt.

Please BH bliv i Horsens vi vil hylde dig i mange år.

Viva la Horsens!

Redigeret af Ultimo - 20 Juni 2020 kl. 15:26
Til top
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Sted: Danmark
Point: 1412
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Juni 2020 kl. 16:52
Meget enig.
Det er ikke mange kampe siden at ø-rådet var klar til at ofre Henriksens talisman.

Alle havde bange anelser omkring det nedrykningsspil som AC helt bestemt skulle deltage i.

Nu er sæsonen pludselig reddet og BH har igen bevist at "Bo har altid ret".

Ganske enkelt imponerende!

Redigeret af rasbak - 20 Juni 2020 kl. 19:06
Til top
lindballe-01 Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 12 Juni 2020
Sted: Hatting
Point: 2
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lindballe-01 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Juni 2020 kl. 20:40
Til top
Gamsten Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 21 Juli 2019
Sted: Løsning
Point: 36
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gamsten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Juni 2020 kl. 09:53
En fin kamp, mellem to gode hold. Synes dog også man kunne se at det for begge hold var vigtigere ikke at tabe, end det var at vinde. Jeg har i sæsonens løb tænkt mindre pæne ting om Hallur, og jeg synes stadig at han ind imellem taber hovedet og laver tåbelige ting. Men han er altså også en dygtig spiller, når han holder sig til det.
Det der fylder er naturligvis at vi med resultatet sikrer os endnu en sæson i superligaen. Super flot af en lille klub med et relativt begrænset budget.
Skønt igen at komme på stadion, det praktiske fungerede fint, mon ikke der efter de tre testkampe bliver åbnet mere op.
Til top
JoakimBL Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Sted: Horsens
Point: 838
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JoakimBL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Juni 2020 kl. 08:47
Jeg erkender at jeg har genfundet respekten for Bo. Situationen kunne dog stadig nemt have været en anden, hvis vi ikke havde været så dygtige og heldige at tage 9 point i tre kampe hvor de fleste jo nok havde forventet et sted mellem 0 og 3. Havde vi endt i den anden pulje ville vi stadig ligge i en drabelig kamp.
Men så længe bestyrelsen lægger så stramt et budget, så er jeg ikke sikker på at nogle andre end Bo kan få så meget ud af truppen, som han har bevist. Ville så meget ønske at man fik større ambitioner og ville investere i at få mere kompetente folk til at lede den ikke sportslige del af forretningen, så der kunne komme flere penge i kassen.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Sammen om en god oplevelse

30.07.2020 - 31.12.2020

Nyt fra DFF

31.07.2020 - 31.12.2020

Danske Fodbold Fanklubber tager temperaturen på udebaneforholdene.

Se flere events

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: