AC Horsens Randers FC
SØNDAG DEN 13. SEPTEMBER KL. 14:00
CASA Arena Horsens
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

AC Horsens - Hobro IK

Besvar Besvar
Forfatter
Lars Se drop down
Administrator
Administrator

Medlem siden: 01 August 2012
Status: Offline
Point: 960
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: AC Horsens - Hobro IK
    Sendt: 03 Juli 2020 kl. 17:23
Til top
Lars Se drop down
Administrator
Administrator

Medlem siden: 01 August 2012
Point: 960
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Juli 2020 kl. 13:34
De fleste af os må stadig kun støtte hjemmefra, men vi kan støtte AC Horsens med køb af øl/vand eller fanfigur - se på https://achorsens.dk/ eller https://www.facebook.com/achorsens/

Ekstra spænding: Spil på kampen - se mere på
https://www.facebook.com/Dengulefare1997/ Find opslaget fra 07.07 kl. 18:04

Så gælder det kampen om kr. 1.000.000 og 2 oversidninger i et stramt program - hvor forhåbentligt Randers FC og OB kæmper om at møde os. Sejren skal i hus, men mindre kan evt. gøre det? Det afhænger af Esbjerg fB, men "det er nok ikke noget man skal hænge sin hat på!"

Kampen vises på TV3 Sport med optakt fra kl. 17:30 og kamp kl.18:00

De gule fra Østjylland, vi kæmper så hårdt som ingen andre kan
Til top
Jeno Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 03 September 2012
Sted: Middelfart
Point: 515
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jeno Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Juli 2020 kl. 18:59
Smider de nu sejren væk og 1 million kr ?
Så bliver der helt klart skæret og solgt spillere
Til top
Ultimo Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 11 November 2018
Sted: Den Gule Hule
Point: 101
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ultimo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Juli 2020 kl. 20:50
Næ det gjorde de sørme ikke ; ). SImpelthen fuldstændigt fantastisk og eventyrligt forår, men så er det altså heller ikke mere magisk for sandheden er jo at vi altid har været et godt hold med et godt potentiale, fremragende at vi udfolder det, KÆMPE ros skal lyde til samtlige i spillertruppen, startere som reserver der ALLE har kæmpet en vis del ud af bukserne og vist at Horsens jo sagtens kan spille god fodbold, jeg er kanon stolt af drengene, men selvfølgelig også trænerteamet, ved ikke hvad man har sagt i 2. halveg, men det virkede fremragende.

Bo Henriksen håber jeg virkelig man går ind og laver 2 ekstra år med allerede nu, såfremt han har lyst, men med Ajax forhandlinger med Jeppe Kjær og dette fremragende forår vil jeg jo mene vi kun lige er begyndt og at vi stadig kan udvikle og gøre projektet endnu mere fremragende! Så jeg synes bestemt der er fremtid i klubben.

De penge + placeringspenge og de ekstra placeringspenge fra SE kommer til at være enormt godt for budgettet.

Iøvrigt (og det er slet ikke for at fjerne fokus på den fremragende sejr), kunne det egentlig ikke være en ide hvis vi kunne få etableret noget ala Lyngby, et Friends of Horsens, med eventuelle tidligere spillere der kunne have lyst til at investere i klubben (projektet skal naturligvis fremlægges for dem man mener ville have lyst), det kunne eventuelt være spillere som: Simon Kjær, Frederik Rønnow Gilberto Macena, Søren Jochumsen, Allan Søgaard, Mads Rieper, Jesse Joronen, Bubacarr Sanneh, Lasse Kryger, Jeppe Mehl, Mads Juel Andersen.

Bare en ide men det skal jo så fremlægges til nogle af de her individer, man kunne også køre ideen med en række sponsorer/investorer som så muligheder i projektet, men igen skal arbejdshandsken på og det skal fremlægges.

En anden fremragende ting som ligger lidt mere til højrebenet vil være at lave en aktieemission, med de nuværende fantastiske resultater må man tænke at klubben profil er steget en del (det er det største antal point vi har fået i SL under Bo H.), jeg synes hvert fald det virker meget meget oplagt især når man har forhandlinger igang med Ajax for en brandvarm Jeppe Kjær, som spillede sin bedste kamp idag i Horsens trøjen og var intet mindre end magisk på bolden, det afkræver respekt og derfor ville disse ideer heller ikke være helt tossede, da vi jo som helhed har et fremragende produkt at tilbyde efter min opfattelse.

Redigeret af Ultimo - 08 Juli 2020 kl. 20:51
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Sammen om en god oplevelse

30.07.2020 - 31.12.2020

Nyt fra DFF

31.07.2020 - 31.12.2020

Danske Fodbold Fanklubber tager temperaturen på udebaneforholdene.

Se flere events

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: