AC Horsens Randers FC
SØNDAG DEN 13. SEPTEMBER KL. 14:00
CASA Arena Horsens
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tråd om kommende ny træner

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Gule71 Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 05 Juli 2017
Status: Offline
Point: 23
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gule71 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 August 2020 kl. 01:56
Jeg mener klart at man skal se mod Henrik Hansen i OB. Vi kender ham alle for en blændende boldspiller og efter sigende skal han være taktisk rigtig stærk.
Jesper Hansen som sportsdirektør bør ligge til højrebenet. Han er jo så lokal som nogen kan være.
Henrik Hansen kender vi og han kender os. Desuden kender Henrik og Jesper hinanden både fra AC tiden men også fra OB.
Henrik Hansen er vel også en billigere løsning end Retov, Mølby, Peter Sørensen, Troels Bæk og andre som er nævnt.
Hvis den konstellation ikke er oplagt, så ved jeg ikke hvad er?

Til top
Ultimo Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 11 November 2018
Sted: Den Gule Hule
Point: 100
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ultimo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 August 2020 kl. 17:31
Citat: JoakimBL JoakimBL skrev:

Jeg tror/håber at udmeldingen nu betyder man får ham skiftet ud. Om ikke hurtigst muligt, så i hvert fald så snart som det giver mening, og det er altså ikke om 1 år ved kontraktudløb. Og så snart han har fundet sin nye arbejdsgiver, så bør han have sidste arbejdsdag i Horsens, hvad enten han kun er sportsdirektør eller manager.
Jeg har før talt for at Bo skulle fyres, men efter dette forår, havde jeg gerne beholdt ham. Udmeldingen betyder dog for mig at jeg jeg ikke tror at Bo i nogen kapacitet er den rigtige på posten i næste sæson. Og med det de forudsætninger man stiller til rådighed for ham, så vil Horsens uanset være nedrykningsfavorit. I den situation, vil man under alle omstændigheder skyde på træneren hvis det går skidt, og det vil være umuligt ikke at stille alle mulige spørgsmål om hans engagement og fremtid. Det er ikke rimeligt over for Bo. Jeg synes bestemt den bedste løsning for begge parter må være at skilles mindeligt nu.

Jeg synes nu det hele er en smule mere nuanceret end det, man skal altså lige huske at både Niels Frederiksen og Jacob Michelsen har udløb til næste år, så det er altså meget normalt med superliga trænere der kun har 1 år (og iøvrigt også en del sportsdirektøre med udløb næste år, fx OB's) og til de fans der mener vi skal af med ham allerede nu, kan tænke sig til om det vil blive billigere at hente spillere når vi har "fyret" en manager som vi skal betale løn til et år endnu, det bliver EFB om igen, det cirkus tror jeg bestyrelsen ikke vil være en del af  selvom jeg da er klar over signalværdien af hvad der er blevet sagt, jeg tror jo bare at Bo er blevet spurgt ifht. situationen til at starte med på GF's stadion, hvorefter BT har ville lave et interview med ham, hvor de sikkert har haft en del andre spørgsmål, men kun "highlighted" spørgsmålet om han ville videre, selvfølgelig smart arbejde af avis såfremt det er rigtigt da det jo ville give flere clicks.

I Horsens nytter forhastede beslutninger bare ikke, det vi har overlevet på frem for alt er kontinuiteten, det er det der gør os forskellige for Hobro, EFB, Vejle, Viborg og andre at vi har bevaret.

Bo Henriksen har gjort det fantastisk og jeg er ikke i tvivl om at han da vil gøre sit arbejde færdigt i Horsens, hvilket også er noget han påpegede at der jo altså er ingenting over klubben, der er stort potentiale i den her trup og mulige Jeppe Kjær millioner som vil gøre klubben endnu mere attraktiv generelt, jeg kan dog også forstå de folk der var sure over han udtalte sig til BT, men igen vi ved ikke om de kun har bragt et uddrag af interviewet eller om det var hele "planchen" og så må vi jo også bare sige det som det er, en lille klub som vores har brug for PR'en, så at vi har kunne dominere mediebilledet som vi har siden udmeldingen, hæver også prestigen på os som medievare generelt, derfor er det også svært for Bo H. at afvise interviews.

Barkman: Meget meget enig, folk glemmer helt at det hold der rykkede ned med Kent Nielsen sæsonen inden var blevet rippet, vi manglede Henrik Hansen vores bedste spiller blandt andet som vi solgte for en slik til OB, det samt vi ikke havde en bred nok trup, gjorde udfaldet ifht. nedrykning. Og så er KN situationen jo milevidt anderledes, han havde kontrakt halvt inde i sæsonen, det var netop der problemet var begravet, at have en træner der smutter halvt inde i en sæson er uholdbart, derfor dejligt at vi har Bo til hele sæsonen og ja det helt store problem var spillerne, jeg husker blandt andet en Besert Berisha der stak Kenneth Emil Pedersen en på hovedet, KEP der jo ikke var videre sympatisk i Horsens hvor han på et tidspunkt var på grænsen til at blive politianmeldt for at sparke en ungdomsspiller fra EFB ned under en indendørsrturnering. Så ja truppen var bare for svag til at overleve det år.

Jeg synes også vi skal holde og væk fra "fusere" folk der allerede har været i klubben og er "old news" skal simpelthen ikke ansættes igen, bestyrelsen skal ikke være dovne i deres ansættelse og bare hente det første navn ind der bliver snakket om på Discovery og NENT (Retov, Mølby, Kent Nielsen) der skal simpelthen scoutes noget mere, som sagt er jeg meget enig med Barkman, prøv nu en ung og upcoming træner af, Retov er for konservativ til klubben ifht. trænerstil, kan slet heller ikke forstå Torben Andersen hyper ham sådan op, det må være fordi han har set Discovery interviewe ham om at blive cheftræner i Horsens på et tidspunkt og så er han dykket ned i det sår fordi det er hvad der lige er på mode at sige, han er for konservativ og har slet slet ikke erfaringerne ifht. at få en bundklub til at præstere, indtil videre har han fået et hold ind i top 6 med et top 3-4 budget, det kan jo ikke siges at være imponerende.

Så hellere en Henrik Hansen, Berthel Askou, eller Henrik Pedersen, vi skal hvert fald ikke have Mølby så kender jeg en del der stopper med komme til fodbold, fuldstændig middelmådig træner som endda røg ud af top 6 med Vendsyssel og endte på en 7. plads i 1. division, stinker langt væk af konservativ middelmådighed, nej tak!. Selvom jeg dog er ganske sikker på at bestyrelsen er for fornuftig til at ansætte ham i en cheftrænerrolle.

Tror klubben skal se sine værdier i sømmene og gå efter en træner der matcher det, en anden trænerprofil der kunne være god for os kunne være en Jan Jönsson fra Stabæk i Norge, han havde jo success med både Junker og Skytte i sidste sæson og de har faktisk en ret imponerende spillestil (så deres sidste 2-2 kamp mod Bodø/Glimt), så han er måske et godt outsiderbud.
Til top
Jeno Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 03 September 2012
Sted: Middelfart
Point: 515
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jeno Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 August 2020 kl. 09:25
Tror ikke trænere er vilde med at skulle til ACH når klubben ikke kan købe spillere og man skal have en finger med i så meget uden at få en stor lønseddel, Kristian Pind jeg håber du ved hvad du gør for alle hold i Superligaen forstærker sig undtagen sølle ACH
Til top
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Sted: Danmark
Point: 1416
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 August 2020 kl. 17:58
Citat: Jeno Jeno skrev:

Tror ikke trænere er vilde med at skulle til ACH når klubben ikke kan købe spillere og man skal have en finger med i så meget uden at få en stor lønseddel, Kristian Pind jeg håber du ved hvad du gør for alle hold i Superligaen forstærker sig undtagen sølle ACH
Det er vi - for en gangs skyld - ikke enige om ( en lille ironisk stikpille...Wink )

Jeg tror faktisk at rigtig mange vil finde et job som cheftræner for ACH rigtig attraktivt, fordi man både han trænergerningen og en stor finger på pulsen omkring scouting.

Den eneste hindring jeg ser for at hente en virkelig trænerkapacitet - er lønnen....
Til top
lindballe-01 Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 12 Juni 2020
Sted: Hatting
Point: 8
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lindballe-01 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 August 2020 kl. 19:11
han lydder i mine øre, mere og mere desperat for at få tilbudt noget andet en AC i næste sæson, han lydder som en stor jobsøger 😂

https://www.bt.dk/superligaen/bo-henriksen-aabner-tv-doeren-branchen-afskraekker-mig-ikke?fbclid=IwAR1j78_u5-QcEVTlq46Fv421VeYU65PyzdByQLAy2oSyr1cr3fC8J9fh4dc
Til top
Jeno Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 03 September 2012
Sted: Middelfart
Point: 515
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jeno Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 August 2020 kl. 09:24
Tja man er sandelig ikke misundelig over feks som SE som bare henter spillere nu hvor ACH ved ikke om Bo H forsætter eller sælger ham og min optik er det lige meget om det er den kommende sæson eller næste sæson vi rykker ned, man får hvad man betaler for og ACH har ingenting
Til top
Tiger Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Sted: Horsens
Point: 385
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tiger Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 August 2020 kl. 11:00
Puh ha Jeno, det er godt nok op ad bakke med dine ensidige kommentarer.
Jeg tænker, du måske kunne have glæde af at melde dig ind i facebook gruppen: De Positive AC Horsens fans😉

Til top
Erik Barkman Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 August 2012
Sted: Skanderborg
Point: 2261
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 August 2020 kl. 13:05
Jeg har altid undret mig over Jenos måde at være fan på. Jeg synes da også nogle gange, det er lidt tungt at holde med Horsens, men Jeno har jo tilsyneladende INGEN glæde ud af at supporte klubben - så hvorfor egentlig blive ved? Smile
Til top
Grev Axel Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 08 Maj 2013
Point: 290
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Grev Axel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 August 2020 kl. 22:26
Citat: Erik Barkman Erik Barkman skrev:

Jeg har altid undret mig over Jenos måde at være fan på. Jeg synes da også nogle gange, det er lidt tungt at holde med Horsens, men Jeno har jo tilsyneladende INGEN glæde ud af at supporte klubben - så hvorfor egentlig blive ved? Smile

Han har skrevet 501 indlæg. Jeg tvivler stærkt på at du eller andre kan finde et positivt et blandt dem :-)
Til top
 Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Sammen om en god oplevelse

30.07.2020 - 31.12.2020

Nyt fra DFF

31.07.2020 - 31.12.2020

Danske Fodbold Fanklubber tager temperaturen på udebaneforholdene.

Se flere events

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: