FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

FANKLUBBEN DEN GULE FARE ER LUKKET.

Besvar Besvar
Forfatter
lindballe-01 Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 12 Juni 2020
Sted: Hatting
Status: Offline
Point: 15
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lindballe-01 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: FANKLUBBEN DEN GULE FARE ER LUKKET.
    Sendt: 14 September 2020 kl. 21:07
nu hvor fanklubben er lukket, hvad så med dette forum, som er det enested hvor gule fans kan kommunikerer med hinanden, vil den også forsvinde

https://hsfo.dk/artikel/ac-horsens-har-ikke-l%C3%A6ngere-en-fanklub
Til top
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Sted: Danmark
Point: 1421
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 September 2020 kl. 09:44
Tjaa..det går jo nok den vej .

Uden at kloge mig på forum`s, så kræver det vel en adminstrator, og når fan-klubben lukker ned, er der vel ikke nogen tilbage til den funktion?
Jeg ved ikke om der betales noget til almindelig vedligeholdelse og evt udbygning af et forum, men under alle omstændigheder er de muligheder jo væk uden en fan-klub?!

Forum-siden her har lidt på samme måde som fan-klubben. Der var en supergod stemning og aktivitet for en del år tilbage, men det er fuldstændig forsvundet.

Ja - vi er vel ikke mere end 5-6 stykker der har bidraget med vores stædige meninger det sidste 
års tid.

Ærgeligt ! Det er - om vi vil det eller ej - en dyster bekræftelse af, at Horsens ikke er en helhjertet fodbold-by, selvom vi har haft bold på højeste niveau i snart mange år.
Når man ikke engang kan mobilisere en fanklub og en fankultur, så ser det sgu dystert ud i mine øjne.

Redigeret af rasbak - 15 September 2020 kl. 09:44
Til top
JoakimBL Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Sted: Horsens
Point: 846
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JoakimBL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 September 2020 kl. 10:21
Det kunne være vi 5-6 stykker kunne mødes til en kamp en gang?
Til top
Grev Axel Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 08 Maj 2013
Point: 293
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Grev Axel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 September 2020 kl. 21:52
Citat: JoakimBL JoakimBL skrev:

Det kunne være vi 5-6 stykker kunne mødes til en kamp en gang?

Jeg er sikker på at selv Jeno er en flink fyr hvis man møder ham på stadion. Ikke overstrømmende positiv formentlig, men flink :-)
Til top
Lars Se drop down
Administrator
Administrator

Medlem siden: 01 August 2012
Point: 970
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 September 2020 kl. 23:33
Hej medlemmer af debatforum.

Jeg har desværre ikke lige været opmærksom på denne tråd.
Men ja, hjemmesiden lukker og dermed også debatforum.
Det vil ske med udgangen af september måned.

Tak for debatten
Til top
Grev Axel Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 08 Maj 2013
Point: 293
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Grev Axel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 September 2020 kl. 08:45
Citat: Lars Lars skrev:

Hej medlemmer af debatforum.

Jeg har desværre ikke lige været opmærksom på denne tråd.
Men ja, hjemmesiden lukker og dermed også debatforum.
Det vil ske med udgangen af september måned.

Tak for debatten

Hvad koster det om året at køre debatten her videre?

Jeg tænker sagtens at nogen herunder mig selv gerne smider en skilling på mobilepay så vi fortsat kan bevare dette forum.
Til top
Ultimo Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 11 November 2018
Sted: Den Gule Hule
Point: 114
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ultimo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 September 2020 kl. 09:12
Jeg vil bestemt også støtte Grev Axel's intiativ og være med til at smide i, nu ved jeg ikke personligt hvad denne server koster, men tænker da at en mobilepay ordning lyder fornuftigt og synes bestemt at en samling på "tropperne" kunne være underholdende.

Synes det er ærgeligt at fanklubben lukker efter de forsøgte med den nye bestyrelse, men mon ikke coronaen har været det sidste dødsstød? Alt held og lykke herfra hvertfald til klubben som snakker om enten at lave en fanklub eller et "fanhjørne" som altså kan samle fansne.

Kan nogle forresten smide auktionsdatoen op i denne tråd, så vi da i det mindste kan få støttet klubbens ungdom og købe lidt af inventaret (medmindre auktionen allerede er slut?).
Til top
Lars Se drop down
Administrator
Administrator

Medlem siden: 01 August 2012
Point: 970
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 September 2020 kl. 22:28
Det sidste først: Auktionen for medlemmer er i morgen søndag d. 20.09 kl. 15:00
Altså ikke medlemmer af debatten med mindre man også er medlem af Fanklubben Den Gule Fare.
Auktion for alle søndag d. 27.09 kl. 13:00
- for nærmere info se her: https://www.facebook.com/Dengulefare1997/?ref=bookmarks

Med hensyn til hjemmeside og debatten - når hjemmesiden lukker, så gør debatten desværre også.

Jeg ved at bold.dk kører med debat for klubber:
https://www.bold.dk/snak/index.php?action=entrys&cat=5&

Det kunne måske være en idé som alternativ til dette debatforum at flytte debatten dertil og oprette en tråd med AC Horsens

Redigeret af Lars - 19 September 2020 kl. 22:29
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: