FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Generelle nyheder om AC Horsens

Besvar Besvar Side  123 186>
Forfatter
JoakimBL Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 662
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JoakimBL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Generelle nyheder om AC Horsens
    Sendt: 11 Februar 2019 kl. 10:15
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/ac-horsens-snupper-vraget-broendby-back/

Så er der en ny mand i gult ind til sommer. Det er Gregers Arndal Lauritzen, som fik ophævet sin kontrakt med Brøndby i januar. Kender ham ikke, men han er kun 20, så der er potentiale, men måske ikke lige nu og her? 
Til top
Grev Axel Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 08 Maj 2013
Point: 226
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Grev Axel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Februar 2019 kl. 18:08
Citat: JoakimBL JoakimBL skrev:

Måske ikke et større milionbeløb, men måske alligevel et milionbeløb trods alt. Det tror jeg så ikke vi får i Horsens. Jeg tror højst vi får en halv, og jeg ville ikke blive overrasket hvis det var væsentlig mindre. Kan godt være det et ikke errealistisk, men jeg ville tro at man burde kunne få 1,5-2 for et hovedsponsorat i en klub som Horsens, men man har jo også selv været med til at devaluere det med P&P, som værdisatte pladsen på brystet til nogle få tusinde pr. kamp. Alt andet lige må man vel forvente at kunne få det billigere hvis man købet hele holdet.

Jeg ved at man i Silkeborg tjener omkring 4-5 mill kr om året på hovedsponsoratet. Der er faktisk flere virksomheder der gerne vil være hovedsponsor, så det har selvfølgelig været medvirkende til, at man tjener langt mere end hvad vi overhovedet kan drømme om at være i nærheden af i AC.

Til top
JoakimBL Se drop down
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JoakimBL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Februar 2019 kl. 17:03
Måske ikke et større milionbeløb, men måske alligevel et milionbeløb trods alt. Det tror jeg så ikke vi får i Horsens. Jeg tror højst vi får en halv, og jeg ville ikke blive overrasket hvis det var væsentlig mindre. Kan godt være det et ikke errealistisk, men jeg ville tro at man burde kunne få 1,5-2 for et hovedsponsorat i en klub som Horsens, men man har jo også selv været med til at devaluere det med P&P, som værdisatte pladsen på brystet til nogle få tusinde pr. kamp. Alt andet lige må man vel forvente at kunne få det billigere hvis man købet hele holdet.
Til top
Fodbold Tosse Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 September 2012
Point: 552
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fodbold Tosse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Februar 2019 kl. 13:34
Når det "kun" koster 12 mio. kr. pr. år at være officiel navne sponsor for hele superligaen, så skal man nok ikke forvente at kunne hente et større mio. beløb for et hovedsponsorat i ACH.

Redigeret af Fodbold Tosse - 08 Februar 2019 kl. 13:39
Til top
JoakimBL Se drop down
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JoakimBL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Februar 2019 kl. 10:35
Når man kigger på tallene, så forstår jeg ikke hvordan NG Zink kan blive hovedsponsor, med mindre de har haft en helt uhyrlig vækst i 2018. Det må virkeligt have været billigt til salg det hovedsponsorat. Og så har man solgt det langt ud i fremtiden? Jeg er med på at det giver noget sikkerhed, men jeg sætter stadig spørgsmålstegn ved om man er dygtige nok til at sælge sine sponsorater. Jeg tvivler på at de får meget mere ind på det her end deres pay&play koncept, men det er naturligvis nemmere at administrere. Det undrer mig bare at man ikke kan sælge et hovedsponsorat i Superligaen for mere end det. Jeg ved naturligvis ikke hvad de får, men når man kigger på proff.dk. så kommer de jo ikke til at spytte millioner af kroner i kassen om året. 
Til top
Grev Axel Se drop down
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Grev Axel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Februar 2019 kl. 17:25
Citat: rasbak rasbak skrev:

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/efter-fire-aars-jagt-ach-har-faaet-hovedsponsor/

Virkelig god nyhed.
Det må være høsten af det hårde arbejde det har været, at drive en fodboldklub i et svært miljø (læs: uden de store sponsorkroner ). AC ledelsen med Kristian Nielsen i front har formået at holde sorte tal på bundlinien som følge af en målrettet indsats med fokus på økonomisk ansvarlighed. Det har nu fået et lokalt firma på banen, da man gerne vil være synonyme med de værdier som ACH har.

Stort tillykke til AC Horsens.

Ja det er super godt, og det giver helt sikkert noget ro og overskud til andre ting, når man ikke skal finde en trøjesponsor fra kamp til kamp.

Selv om det er et forholdsvis lille firma med ret små overskud på bundlinjen, så viser de vejen for andre. Det er nok ikke ligefrem verdens største sponsorat der er forhandlet hjem, men jeg håber meget, at både klubben og hovedsponsor vinder stort på aftalen på den lange bane.
Til top
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Sted: Danmark
Point: 1265
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Februar 2019 kl. 09:05
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/efter-fire-aars-jagt-ach-har-faaet-hovedsponsor/

Virkelig god nyhed.
Det må være høsten af det hårde arbejde det har været, at drive en fodboldklub i et svært miljø (læs: uden de store sponsorkroner ). AC ledelsen med Kristian Nielsen i front har formået at holde sorte tal på bundlinien som følge af en målrettet indsats med fokus på økonomisk ansvarlighed. Det har nu fået et lokalt firma på banen, da man gerne vil være synonyme med de værdier som ACH har.

Stort tillykke til AC Horsens.

Redigeret af rasbak - 06 Februar 2019 kl. 09:05
Til top
Grev Axel Se drop down
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Grev Axel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Februar 2019 kl. 20:24
Citat: Martinsmith19 Martinsmith19 skrev:

Kan forstå på dem i klubben, at det bestemt ikke er fodbold kundskaberne, der er problemet, men derimod hans karakter. Clap

Helt enig. Han har angiveligt en ret ustabil psyke.
Til top
Martinsmith19 Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Point: 10
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martinsmith19 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Februar 2019 kl. 16:18
Kan forstå på dem i klubben, at det bestemt ikke er fodbold kundskaberne, der er problemet, men derimod hans karakter. Clap
Til top
skævben Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 August 2012
Sted: Brædstrup
Point: 163
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skævben Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Februar 2019 kl. 20:05
Jeno, det er vist første gang vi er enige.
Til top
 Besvar Besvar Side  123 186>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Kontingentnedsættelse

23.01.2019 - 31.07.2019

AC Horsens - Vendsyssel FF

04.02.2019 - 17.02.2019

Kom og støt AC Horsens mod Vendsyssel FF Superliga Søndag d. 17. februar 12:00 AC Horsens - Vendsyssel FF

Se flere events

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: