Hobro IK AC Horsens
SØNDAG DEN 10. FEBRUAR KL. 00:00
DS Arena
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Generelle nyheder om AC Horsens

Besvar Besvar Side  <1 176177178179>
Forfatter
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 1257
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 December 2018 kl. 13:38
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/gilberto-macena-med-udloeb-vil-gerne-til-danmark-men-er-skuffet-over-horsens

Av..av !  Det er sgu da en mærkelig historie...Embarrassed
Gu`ved om det er en historie med kød på, eller bare en sensationshistorie oversat fra en agent via et nyhedsbureau ?

Tja - umiddelbart ser det jo ikke ud til at vores kære Gilberto slutter karrieren i Horsens ... 

Redigeret af rasbak - 04 December 2018 kl. 13:39
Til top
carsten lindballe Se drop down
Medlem
Medlem

Sted: Hatting
Point: 1806
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carsten lindballe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 December 2018 kl. 14:42
Hvis Gill er oppe i omdrejninger som sidst han var her kunne jeg godt se ham sammen med Junker
Til top
Photonoir Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 09 April 2013
Sted: Horsens
Point: 216
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Photonoir Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 December 2018 kl. 17:43
Jeg tvivler på at Gilberto er oppe i samme omdrejninger, som da han var i ACH sidst... Ville dog elske at se ham i den gule igenSmile
Til top
Erik Barkman Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 August 2012
Sted: Skanderborg
Point: 2101
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 December 2018 kl. 15:54
Hm, jeg ville dele den lidt op i to:

1) Hvis Gilberto har oplevet dårlig kommunikation fra Horsens' side, så er det selvfølgelig for ringe og noget, der bør evalueres seriøst på i AC HQ - ingen tvivl om det!

2) Min første reaktion var også "skriv med ham, pronto!" Men ifølge artiklen (ellers læste jeg det i Folkeren) er Gilbertos seneste to sæsoner i Thailand begge blevet ødelagt af skader, og manden er jo altså 34 år, en fremskreden alder for en angriber, der i høj grad har levet af sin speed. Hvis Bo på baggrund af Gils træningspas i klubben tidligere på året vurderer, at han er for slidt/skadesplaget til at kunne bidrage i Superligaen, så er jeg tilbøjelig til at tro det. Og hvor gerne jeg end ville se brasseren i gult igen, så vil jeg omvendt nødigt have spoleret mindet om hans bidrag i AC med et sølle comeback - det var lidt det, der skete for Berisha, og det kunne jeg set i bakspejlet godt have været foruden ...

Selvfølgelig er det fedt, at Gil  gerne vil "hjem" til Horsens, men hvis det var så høj en prioritet, havde han vel banket på døren noget før? SÅ attraktiv kan den thailandske liga vel heller ikke være? Måske handler hans nuværende interesse for AC også om, at der efter to år med skader ikke er så mange jobtilbud i Asien længere?

Redigeret af Erik Barkman - 05 December 2018 kl. 16:01
Til top
skævben Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 August 2012
Sted: Brædstrup
Point: 160
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skævben Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 December 2018 kl. 17:18
Det er vist naivt at tro Gilberto har samme niveau som da han forlod os,så derfor vil jeg hellere bevare mindet, fremfor at se en falleret angriber,hvis jeg tager fejl vil jeg være på første række når han løber på banen.
Til top
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Sted: Vejle
Point: 1257
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 December 2018 kl. 17:40
Iflg Tipsbladet var det primært "det manglende svar" der nagede ham. 

At han ikke passer ind i Bo H`s planer omkring helebane-pres hvor angriberne også skal retur og forsvare er en ting, men at man ( altså iflg hvad Gilberto siger...) ikke vil melde et svar ud, er det der i virkeligheden nager den lille brasser...
Her kan jeg måske godt følge Gil. Det virker arrogant fra Horsens-ledelsens side, at man ikke engang nedværdiger sig til at fortælle ham sandheden;  at man i virkeligheden synes at han er "over the hill".

Jeg tror egentlig ikke at Gilberto har nogen forventning om at skulle "betales fyrsteligt", og jeg synes der lurer mellem linierne at han godt ville acceptere en præstationsbetinget kontrakt, hvis man var i tvivl om hvor hans niveau lå, efter den lange skadespause.

Det er alt sammen gisninger, og kun Gilberto og Bo ved eksakt hvad der er sket...

Det betyder nok at GIlberto aldrig kommer til Danmark igen, for jeg tror trods alt at hans gule hjerte gør, at han hellere vælger en ny udenlandsk kontrakt i stedet for en superliga-konkurrent til Horsens ...

Redigeret af rasbak - 05 December 2018 kl. 17:42
Til top
Thomsen Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 28 Oktober 2012
Sted: Ølsted
Point: 535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 December 2018 kl. 08:02
Noget er i hvert fald galt!
Det ligner ikke Bo. Men jeg tænker, at der - forhåbentlig - er tale om en misforståelse.
Gil er altid velkommen tilbage i min verden. Uanset hvad, trækker det folk på stadion, og vil virkelig sparke gang i “fodbold-Horsens” igen. Selvfølgelig kræver det også, at hans løn ligger i et fornuftigt leje.
SU-SU-SUPERLIGA
In Bo we trust
Til top
JoakimBL Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Sted: Horsens
Point: 653
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JoakimBL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 December 2018 kl. 08:19
Hvis man har ignoreret Macenas henvendelse, så er det naturligvis virkelig dårlig stil, men jeg kan simpelthen ikke forestille mig at det er sådan det hænger sammen. Og selvom jeg er nysgerrig for at høre AC's udlægning, så kan jeg godt respektere Bo's holdning om at det vil han ikke udtale sig om. Jeg håber så også at Bo vil række hånden ud til Macena og få lukket en evt. misforståelse. 

Jeg må så også sige at jeg ikke hungrer efter at få Gil i gult igen. Den gamle Gil, måske, men den nuværende har jeg ikke meget tiltro til, og en bænkeplads er ikke i nogens interesse. Hvis Bo ikke mener han passer ind i hans planer, så skal han naturligvis ikke hentes retur, fordi han var god engang. Prøv at kig på nogle af de andre eksempler der har været på den slags, og se hvordan de oftest ender. Giv ham en testimonial kamp eller noget i stedet.
Til top
sned Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 19 Oktober 2013
Point: 545
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sned Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 December 2018 kl. 18:58
Forventningens glæde er ofte den største!

At Gilberto skulle vende tilbage, har været et han og klubbens fans har haft siden han rejste.
Og vi kunne godt bruge en farlige angriber.

Bare en retur ikke ender ligesom Whitney Houston.
Til top
carsten lindballe Se drop down
Medlem
Medlem

Sted: Hatting
Point: 1806
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carsten lindballe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 December 2018 kl. 12:22
Der er en der har lavet en underskrifts indsamling 
https://www.skrivunder.net/gilberto_hjem_til_horsens_nu?s=57516486
Til top
 Besvar Besvar Side  <1 176177178179>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Tak til vores sponsor

20.12.2018 - 31.12.2018

VP Stål A/S

Nyt fra DFF

20.12.2018 - 31.12.2018

Danske Fodbold Fanklubber tager temperaturen på udebaneforholdene.

Se flere events

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: