Hobro IK AC Horsens
SØNDAG DEN 10. FEBRUAR KL. 12:00
DS Arena
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Generelle nyheder om AC Horsens

Besvar Besvar Side  <1 180181182183184>
Forfatter
carsten lindballe Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Sted: Hatting
Status: Offline
Point: 1811
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carsten lindballe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Januar 2019 kl. 19:59
tror kun folk fokuser på de 2 mål han scored mod Brøndby, som angriber sidste år syntes jeg han scored forlidt, stod for det meste ofside, så fra min side nej tak, skal vi have 3 angribere så er der nogen der er bedre end ham 
Til top
JoakimBL Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Sted: Horsens
Point: 656
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JoakimBL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Januar 2019 kl. 17:36
Hvis man ikke kunne blive enige for et år siden, så kan man næppe heller nu. Jeg så ham såmænd gerne tilbage, og kunne gost se ham passe ind sammen med Drost og Junker, men jeg tror ikke på det kommer til at ske
Til top
Grev Axel Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 08 Maj 2013
Point: 223
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Grev Axel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Januar 2019 kl. 22:13
Kjartan skal være mere end velkommen tilbage. Altid garant for mål og et glimrende forbillede for de unge spillere i truppen.
Til top
Gule Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 18 April 2016
Point: 30
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gule Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Januar 2019 kl. 23:26
Hold nu op med at ønske alle tidligere spillere tilbage!

Ja, Kjartan gjorde det rigtig godt for os.
Men det sidste lange tid var det offside konstant, og høje albuer.

Selvom Kjartan har haft en udemærket mål statistik for os, og var meget vellidt både på og udenfor banen, så var der en grund til at der skulle ske noget nyt for begge parter.

Jeg er sikker på at hvis Kjartan fik lov at spille mere frit, eller bare ligge fremme, så havde han scoret endnu flere mål.
Men Bo ønskede at han skulle være ligeså defensiv spm offensiv.

Lad nu Junker & Drost komme til fadet.
Er sikker på at det giver pote på sigt!
Til top
Grev Axel Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 08 Maj 2013
Point: 223
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Grev Axel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Januar 2019 kl. 23:36
Gule - nu er en trup med 2 egentlige angribere ikke ret meget, selv om Bo ofte kun spiller med en enkelt rigtig angriber ad gangen.

Kjartan forlod klubben primært fordi han gerne ville have en højere løn, samtidig med at klubben ville have ham ned i løn.

Begge parter ville gerne have forlænget, men med forskellige økonomiske forudsætninger.

Kjartan er selvfølgelig velkommen. Ikke bare fordi han er tidligere spiller og rollemodel i klubben, men især fordi han er god nok, og vil kunne presse vores andre angribere. Især Drost har det med at falde i niveau i perioder, og her er det vigtigt, at der er konkurrence om pladserne.
Til top
Thomsen Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 28 Oktober 2012
Sted: Ølsted
Point: 543
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Januar 2019 kl. 15:37
Kjartan har en plads i vore hjerter - ingen tvivl om det.
Hvis han er indstillet på at få en lav løn så er det okay med mig. Lige nu har vi reelt ingen alternativer til Junker og Drost. Kryger og Kristensen er væk. Så en eller anden ville være fint.
Det er forsøgt med Borring og Hansson, meeen det gik ikke så godt.
SU-SU-SUPERLIGA
In Bo we trust
Til top
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Sted: Vejle
Point: 1262
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Januar 2019 kl. 09:09
http://www.achorsens.dk/ac-horsens-henter-offensivspiller-i-hvidovre-if

Nyt blod til offensiven Smile
Til top
Thomsen Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 28 Oktober 2012
Sted: Ølsted
Point: 543
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Januar 2019 kl. 11:13
En spiller til fremtiden. Jeg håber stadig at Bo hiver en offensiv forstærkning ind. Vi kunne godt bruge en spiller til kanterne eller en ekstra angriber.
SU-SU-SUPERLIGA
In Bo we trust
Til top
carsten lindballe Se drop down
Medlem
Medlem

Sted: Hatting
Point: 1811
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carsten lindballe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Januar 2019 kl. 13:17
Nu skal vi ikke drage forhastet konklusioner om en 1 div spiller der har været til prøve træning i AaB og fundet for let. Vi har også haft spillere som vi har sagt nej til som senere er blevet solgt for mange penge, nævner blot Jibi Fall

Redigeret af carsten lindballe - 14 Januar 2019 kl. 13:18
Til top
JoakimBL Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Point: 656
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JoakimBL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Januar 2019 kl. 13:25
Han har vist også været til prøvetræning i Silkeborg. Men jeg stoler nu på at de finder spillere de forventer at kunne bruge/udvikle. De kan selvfølgeligt ikke blive stjerner alle sammen, men når man ikke har økonomi til at købe stjerner, så må man prøve at finde dem der forhåbentligt kan udvikle sig til det.
Til top
 Besvar Besvar Side  <1 180181182183184>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

OPSTARTSFEST!

05.01.2019 - 02.02.2019

Fanklubben Den Gule Fare inviterer til opstartsfest for medlemmer i klubhuset Lørdag d. 2. februar kl. 18:00

Se flere events

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: