DBU pokalen AC Horsens
TORSDAG DEN 23. JULI KL. 18:00
Modstander: Randers FC/OB
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Generelle nyheder om AC Horsens

Besvar Besvar Side  <1 23456 192>
Forfatter
carsten lindballe Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Sted: Hatting
Status: Offline
Point: 1929
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carsten lindballe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Oktober 2012 kl. 17:20
send dine ider til Jocumsen, så har han da lidt at arbejde med,
Til top
Guests Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Oktober 2012 kl. 21:43
Citat: rasbak rasbak skrev:

http://hsfo.dk/achorsens/hf155874/derfor-dropper-tilskuerne-ac-horsens

Ja det det er bedrøvende læsning...

Det "positive" der er omkring mini-undersøgelsen er, at det sportslige trods alt kun vægter ca en fjerdedel af stemmerne.  
Prisen for en indgangsbillet får næsten halvdelen til at vælge fodbold på CASA fra, så der er da noget at arbejde med for Søren Jochumsen og hans team .

Når jeg ser på "menu-kortet" på prislisten for indgangsbilletter, så undrer det mig noget at der stadig er forskel på "en stå-plads" contra "en siddeplads" når man kan vade uhindret rundt på stadion som man vil ?! Så bestiller man en siddeplads og mange føler sig allerede små-snydte når stadionafsnittene ikke er afspærrede indbyrdes. Må indrømme at det vist KUN er på CASA at det stadig er muligt ...

300 kroner for en "familie-pakke" ? Hmm, samme pris hvis en familie bestiller stå-pladser og derefter sætter sig op på tribunen. Hvor er incitamentet til at bestille familie-pakke ???

Desuden skal der da være flere forskellige familie-pakker !!

Hvad hvis en far vil til fodbold med sine to sønner? eller 3?  Hvorfor ikke lave differencerede tilbud ?
Pakketilbuddene kunne indeholde en pølse, brød og en vand/øl i pausen - et slagt all-inclusive tilbud så den stakkels fader er fri for at få muldvarpen op af inderlommen i løbet af kampen :-)

Delsæson-kort med rabat.  Vælg-selv 5 hjemmekampe med rabat i stedet for et helt sæsonkort.

Tror egentlig der er nok af forskellige varianter at arbejde med - kom glad med flere forslag Tongue

Fine forslag, men som Lindballe skriver, så skal de nok sendes til Søffe, tvivler på at han læser med på siden her, men man kan jo blive posetiv overrasket Big smile
Til top
danielfnielsen Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 22 Oktober 2012
Point: 8
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér danielfnielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Oktober 2012 kl. 21:53
ved ikke lige hvor jeg skal ligge det op så jeg gør det her nu ? der bliver snakket så meget om hvad vi laver af stemning og JA det er for dårligt. jeg har en ide hvad med alle os som står ved trommerne stiller os tætter og synger (råber) med hver gang og har armene oppe og klappe med når det er det vil skabe meget bedre stemning og når vi er på ude bane vi står så spredt kom on folkens lad os nu samles os så vi kan vise vi godt kan lave en god stemning det hjælper også spillerne meget mere og hvad med at vi begynder at få nogle af alle de flag i luften det behøver selføldig ikke at være hele tiden der flages men bare ved nogle af sangene og så lad os få det til at funke kom så gule :D 
Til top
Brisse Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 25 August 2012
Sted: Horsens
Point: 232
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brisse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Oktober 2012 kl. 08:37
Citat: danielfnielsen danielfnielsen skrev:

ved ikke lige hvor jeg skal ligge det op så jeg gør det her nu ? der bliver snakket så meget om hvad vi laver af stemning og JA det er for dårligt. jeg har en ide hvad med alle os som står ved trommerne stiller os tætter og synger (råber) med hver gang og har armene oppe og klappe med når det er det vil skabe meget bedre stemning og når vi er på ude bane vi står så spredt kom on folkens lad os nu samles os så vi kan vise vi godt kan lave en god stemning det hjælper også spillerne meget mere og hvad med at vi begynder at få nogle af alle de flag i luften det behøver selføldig ikke at være hele tiden der flages men bare ved nogle af sangene og så lad os få det til at funke kom så gule :D 

God ide DanielWink Jeg håber du har 50 venner med samme indstilling. Du har ret, de flag bliver brugt alt for lidt og man kunne håbe at der var lidt flere der havde lyst til at stå med dem. Esbjerg havde ikke så mange tilskuere med men konstant var der 5-7 flag i luften og det ser altså godt ud.
Til top
danielfnielsen Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 22 Oktober 2012
Point: 8
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér danielfnielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Oktober 2012 kl. 09:02
ja god ide det er det og kan desværre ik få så mange venner med men mund ik hvis man kan få en 5 stykker fra fan klubben  til at flage det ville være en god start
Til top
Brisse Se drop down
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brisse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Oktober 2012 kl. 15:17
http://hsfo.dk/achorsens/hf155874/derfor-dropper-tilskuerne-ac-horsens

Som tommy i artiklen, undrer jeg mig også over at vi på Yellow står på samme side som modstander supportrene. Jeg kunne se nogle  fordele hvis Yellow corner blev rykket over på sydtribunen.

- Vi ville kunne synge mod modstander supporterne og jeg tror virkelig på at det ville kunne få endnu mere gang i stemningen.

- Vi ville være tæt på fanklubbens lokale.

- Vi ville kunne høres tydeligere i tv.

- Vi ville kunne synge til nordtribunens tilskuer som jeg mener der er mere gang i end dem på syd ( undskyld til dem på syd ) men jeg tror nu ikke jeg er helt forkert på den.

Jeg er klar over at fanklubben i sin tid har været med til at bestemme hvor vi skal stå men det kunne vel laves om. Der er jo sæder begge steder og det eneste der kunne være i vejen er at dem der står på syd nu vil være imod sådan et forslag.

Til top
Guests Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Oktober 2012 kl. 16:07
I forhold til FLAG delen, har vi jo allerede 2 der melder jeg på banen til på mandag og ofte ligger der jo flag til fri afbenyttelse Wink

Så vidt jeg er orienteret, har fanklubben ikke været medbestemmende for at vi står hvor vi gør nu.
Der har været ting omkring sikkerhed og noget med visning på tv.

Fanklubben har ønsket at stå på modsatte side(overfor hvor vi står nu), tæt på klubhuset, uden sæder, men det har ikke været muligt.
Til top
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carsten lindballe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Oktober 2012 kl. 16:34
Annette, syntes Brisses ide er genial, og der er god leglighed til det nu, da der jo som brisse skriver er sæder på bægge tribuner, det er jo måske derfor at AC ikke har ville havde at i flyttede, da man så skulle bruge en masse penge på at lave det om. Det er de fri for nu, det er kun tilskuerne der skal flyttes Wink. I kunne jo prøve og foreslå det, inden de fjerner sædderne igen

Redigeret af carsten lindballe - 23 Oktober 2012 kl. 16:36
Til top
Brisse Se drop down
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brisse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Oktober 2012 kl. 17:28
Citat: Anette1912 Anette1912 skrev:

I forhold til FLAG delen, har vi jo allerede 2 der melder jeg på banen til på mandag og ofte ligger der jo flag til fri afbenyttelse Wink

Så vidt jeg er orienteret, har fanklubben ikke været medbestemmende for at vi står hvor vi gør nu.
Der har været ting omkring sikkerhed og noget med visning på tv.

Fanklubben har ønsket at stå på modsatte side(overfor hvor vi står nu), tæt på klubhuset, uden sæder, men det har ikke været muligt.
Okey Anette, det kan også være jeg er fejl informeret . Jeg kan godt se det med visning på tv men på den anden side kan vi da høres. M.h.t sikkerhed må jeg stille mig undrende, den kan jeg ikke lige se. Sydtribunen er loungen og sponsorer og det er jo heller ikke sikker de har lyst til at høre på os men på den anden side set kunne de måske også syntes det var lidt festligt, Who knows.
Til top
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carsten lindballe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Oktober 2012 kl. 19:08
en ting ligger helt fast, det kan sq ikke passe at hjemme fansene skal have den ringeste plads
Til top
 Besvar Besvar Side  <1 23456 192>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Sammen om en god oplevelse

30.07.2020 - 31.12.2020

Nyt fra DFF

31.07.2020 - 31.12.2020

Danske Fodbold Fanklubber tager temperaturen på udebaneforholdene.

Se flere events

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: