AC Horsens FC København
SØNDAG DEN 29. OKTOBER KL. 16:00
CASA Arena Horsens
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Generelle nyheder om AC Horsens

Besvar Besvar Side  <12345 172>
Forfatter
carsten lindballe Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Sted: Hatting
Status: Offline
Point: 1652
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carsten lindballe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 September 2012 kl. 17:16
Til top
Keene Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Sted: København
Point: 342
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Keene Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Oktober 2012 kl. 18:00
Stadion test på Casa http://tv2sport.dk/diego-afsnit-3
Til top
Lars Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 01 August 2012
Point: 657
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Oktober 2012 kl. 18:33
For dem dem der også vil se udsendelsen på TV
Diego genudsendes på TV2 Sport på følgende tidspunkter:

Tirsdag 02.10 kl. 10:00-10:30, 13:30-14:00
Fredag 05.10 kl.  09:00-09:30, 14:30-15:00
Lørdag 06.10 kl. 15:30-16:00
Til top
Brisse Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 25 August 2012
Sted: Horsens
Point: 232
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brisse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Oktober 2012 kl. 08:10
Citat: Keene Keene skrev:

Stadion test på Casa http://tv2sport.dk/diego-afsnit-3

Dead Dårligste karakter af de 3 stadions der er testet indtil nu men hvad gør det, vi har Simon som er direkte til 5 stjernerWink
Til top
Dengulefan Se drop down
Medlem
Medlem

Point: 211
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Dengulefan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Oktober 2012 kl. 23:43
Må faktisk et eller andet sted give ham ret.:

Hvad er det for noget med at man i sin franske hotdog selv skal putte ketchup i, det er ok til stadion platten. Men sku ikke i den franske hotdog. Sodavandene er rigtigt nok sjældent kolde op tit hældt op på forhånd, sikkert for at spare tid, men alligevel trist.

Savner faktisk også en ordentlig merchandise butik, helt seriøst, det skur vi har Idag er jo til grin, ikke nok med at der kun ligger 2-3 forskellige halstørklæder på et bord i midten, så er der jo klar forståelse for hvorfor der ikke er længere kø.

Tror faktisk sådan ting som de belyser også har sin indflydelse på folks tilgang til om kampene skal ses i tv eller på stadion, derfor synes jeg det er på sin plads at et sådan indslag bliver taget seriøst og at man retter op på tingene.

Og hvorfor er der egentligt ikke nogle af vores sponsorere der får pladser nede ved forområdet hvor folk alligevel står og snakker inden kampstart samt i pausen.

Ja der er sikkert flere ting der kunne rettes og sikkert også mange ting som er rigtige gode, men tag nu kritikken seriøst, ikke desto mindre er dette jo et indslag der ses af mange fodbold interesserede.

Nå det var mine 50 øre for nu
Mvh

Dengulefan
Til top
Anette1912 Se drop down
Administrator
Administrator

Point: 178
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anette1912 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Oktober 2012 kl. 09:20
Altså det med den franske synes jeg er ok, jeg synes netop ofte de er for nærige med den franske dressing Big smile

Med hensyn til merchandise har jeg nu aldrig været "i skuret" da jeg selv køber fra fanklubben.. Og spillertrøjer er hentet fra stadium... Men korrekt, var der mere at byde på, var der sikkert også flere i kø...

Stemningsmæssig var det heller ikke lige det mest optimale, det er ihvertfald set og hørt bedre, så der er ihverttfald også noget at arbejde videre på.
Til top
Keene Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Sted: København
Point: 342
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Keene Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Oktober 2012 kl. 23:36
Citat: Dengulefan Dengulefan skrev:

Må faktisk et eller andet sted give ham ret.:

Hvad er det for noget med at man i sin franske hotdog selv skal putte ketchup i, det er ok til stadion platten. Men sku ikke i den franske hotdog. Sodavandene er rigtigt nok sjældent kolde op tit hældt op på forhånd, sikkert for at spare tid, men alligevel trist.

Savner faktisk også en ordentlig merchandise butik, helt seriøst, det skur vi har Idag er jo til grin, ikke nok med at der kun ligger 2-3 forskellige halstørklæder på et bord i midten, så er der jo klar forståelse for hvorfor der ikke er længere kø.

Tror faktisk sådan ting som de belyser også har sin indflydelse på folks tilgang til om kampene skal ses i tv eller på stadion, derfor synes jeg det er på sin plads at et sådan indslag bliver taget seriøst og at man retter op på tingene.

Og hvorfor er der egentligt ikke nogle af vores sponsorere der får pladser nede ved forområdet hvor folk alligevel står og snakker inden kampstart samt i pausen.

Ja der er sikkert flere ting der kunne rettes og sikkert også mange ting som er rigtige gode, men tag nu kritikken seriøst, ikke desto mindre er dette jo et indslag der ses af mange fodbold interesserede.

Nå det var mine 50 øre for nu

Ja merchandise butikken er virkelig ikke imponerende. Især ikke efter at have set de andre holds butikker. Ligeledes synes jeg det er ret ringe at de i lang tid nu ikke har haft særlig mange trøjer hjemme til salg på hjemmesiden. Det er ihvertfald kun muligt at få en i str. small, men mon ikke det skyldes at der snart kommer en ny trøje?

Man kunne også sælge trøjer andre steder end kun i ens egen webshop, såsom på unisport, hvor flere af de andre hold sælger deres trøjer. Er det ikke også lidt mærkeligt at der pludseligt er en masse merchandise til ens goldudstyr??????

Tilgengæld er jeg rigtig glad for at Horsens samarbejder med EA Games omkring FIFA, så vi har vores egen club edition. På den måde tror jeg også man fanger de lidt yngre fans..
Til top
carsten lindballe Se drop down
Medlem
Medlem

Sted: Hatting
Point: 1652
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carsten lindballe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Oktober 2012 kl. 10:56
Til top
Anette1912 Se drop down
Administrator
Administrator

Point: 178
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anette1912 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Oktober 2012 kl. 15:32
Til top
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Point: 1066
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Oktober 2012 kl. 15:22
http://hsfo.dk/achorsens/hf155874/derfor-dropper-tilskuerne-ac-horsens

Ja det det er bedrøvende læsning...

Det "positive" der er omkring mini-undersøgelsen er, at det sportslige trods alt kun vægter ca en fjerdedel af stemmerne.  
Prisen for en indgangsbillet får næsten halvdelen til at vælge fodbold på CASA fra, så der er da noget at arbejde med for Søren Jochumsen og hans team .

Når jeg ser på "menu-kortet" på prislisten for indgangsbilletter, så undrer det mig noget at der stadig er forskel på "en stå-plads" contra "en siddeplads" når man kan vade uhindret rundt på stadion som man vil ?! Så bestiller man en siddeplads og mange føler sig allerede små-snydte når stadionafsnittene ikke er afspærrede indbyrdes. Må indrømme at det vist KUN er på CASA at det stadig er muligt ...

300 kroner for en "familie-pakke" ? Hmm, samme pris hvis en familie bestiller stå-pladser og derefter sætter sig op på tribunen. Hvor er incitamentet til at bestille familie-pakke ???

Desuden skal der da være flere forskellige familie-pakker !!

Hvad hvis en far vil til fodbold med sine to sønner? eller 3?  Hvorfor ikke lave differencerede tilbud ?
Pakketilbuddene kunne indeholde en pølse, brød og en vand/øl i pausen - et slagt all-inclusive tilbud så den stakkels fader er fri for at få muldvarpen op af inderlommen i løbet af kampen :-)

Delsæson-kort med rabat.  Vælg-selv 5 hjemmekampe med rabat i stedet for et helt sæsonkort.

Tror egentlig der er nok af forskellige varianter at arbejde med - kom glad med flere forslag Tongue

Redigeret af rasbak - 22 Oktober 2012 kl. 15:31
Til top
 Besvar Besvar Side  <12345 172>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Landskamp i DFF regi

19.10.2017 - 26.10.2017

Playoff Danmark - Irland TELIA PARKEN, København Dato/tid: Lørdag d. 11. november kl.20:45 Billetpris: 405 DKK/stk. (enhedspris på afsnittet, som udgangspunkt kategori 2) Bindende deadline: Torsdag d. 26. oktober

Sammen om en god oplevelse

20.10.2017 - 31.12.2017

Se flere events

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: