AC Horsens Brøndby
SØNDAG DEN 7. JUNI KL. 17:00
CASA Arena Horsens
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Generelle nyheder om AC Horsens

Besvar Besvar Side  <1 34567 192>
Forfatter
Guests Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Oktober 2012 kl. 22:01
Sikkerhed, sikkerhed, og sikkerhed, det er et ord vi har hørt ofte i forbindelse med at flytte yellow corner... Hvordan og hvorledes er jeg ikke gået så meget ind i...

Uanset hvordan og hvorledes man vender og drejer den, så er det en kamp der ER blevet kæmpet mange gange omkring flytning og f.eks lukke endetribunen, så lyden ikke fiser ud i Flintebakken.

En mulighed i dog har, er at i jo også kan skrive til AC selv... Det kunne jo være rart nok at høre hvad der så ville komme ud af det.

Og måske, hvis mange nok går dem på klinken, kunne det være de var lettere at rokke med, hvem ved?
Til top
Brisse Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 25 August 2012
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 232
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brisse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Oktober 2012 kl. 23:39
Citat: Anette1912 Anette1912 skrev:

Sikkerhed, sikkerhed, og sikkerhed, det er et ord vi har hørt ofte i forbindelse med at flytte yellow corner... Hvordan og hvorledes er jeg ikke gået så meget ind i...

Uanset hvordan og hvorledes man vender og drejer den, så er det en kamp der ER blevet kæmpet mange gange omkring flytning og f.eks lukke endetribunen, så lyden ikke fiser ud i Flintebakken.

En mulighed i dog har, er at i jo også kan skrive til AC selv... Det kunne jo være rart nok at høre hvad der så ville komme ud af det.

Og måske, hvis mange nok går dem på klinken, kunne det være de var lettere at rokke med, hvem ved?
Jeg var så ikke klar over at det var blevet forsøgt at flytte stemnings området. Når jeg laver et indlæg som jeg gjorde er det ikke fordi jeg per automatik forventer at bestyrelsen i fanklubben gør eller skal gøre noget ved det. Jeg prøver egentlig bare at starte en debat og finde ud af hvad folks holdning er. 
Anette hvad er det egentlig for nogle klinker vi skal gå på???? Det var tak for sidst med den at Brisse er ved at blive gråLOL
Til top
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Sted: Danmark
Point: 1407
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Oktober 2012 kl. 08:44
Nå - puha Ermm Så slap CASA væk fra sidstepladsen i DIEGO`s stadiontest

http://tv2sport.dk/tv-stadiontesten-fra-fcn

Men - apropos - når vi snakker tilskuere der bliver væk i forhold de sportslige resultater og dyre billetpriser, så giver det da stof til eftertanke når man ser hvordan uvildige personer bedømmer CASA og ACH´s udbud, service og facaliteter i forhold til andre stadionsThumbs Down

Kom nu AC - det kan gøres meget bedre...Clown

Redigeret af rasbak - 24 Oktober 2012 kl. 08:47
Til top
danielfnielsen Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 22 Oktober 2012
Point: 8
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér danielfnielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Oktober 2012 kl. 09:02
det har du helt ret i ;) vi skal have de bedste pladser os som kommer og støtter dem hver gang skal fanme også have lidt goder og det kunne da være og give os den bedste plads :D
Til top
carsten lindballe Se drop down
Medlem
Medlem

Sted: Hatting
Point: 1929
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carsten lindballe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Oktober 2012 kl. 11:56
Til top
Guests Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Oktober 2012 kl. 17:53
Citat: Brisse Brisse skrev:

Jeg var så ikke klar over at det var blevet forsøgt at flytte stemnings området. Når jeg laver et indlæg som jeg gjorde er det ikke fordi jeg per automatik forventer at bestyrelsen i fanklubben gør eller skal gøre noget ved det. Jeg prøver egentlig bare at starte en debat og finde ud af hvad folks holdning er. 
Anette hvad er det egentlig for nogle klinker vi skal gå på???? Det var tak for sidst med den at Brisse er ved at blive gråLOL

Det ved du så nu...Wink Jeg forventer heller ikke at i forventer at bestyrelsen gør eller skal gøre noget ved det... men jeg ville forvente at få nogle svar, det er vel ogsåderfor vi debatten! Tongue jeg tænker bare at hvis flere måske kommer med kritikken til ac, kunne det være de måske kunne tage det op til overvejelse igen... Hvem ved? Holdningen har vel været mange gange at det er det forkerte sted vi står, det var også derfor man i sin tid prøvede at stille sig ned bag målet!

Klinker hører til på badeværlset, hvilken farve du vælger bestemmer du helt selv, men grå er da lidt kedelig!!!! Wacko
Til top
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Sted: Danmark
Point: 1407
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Oktober 2012 kl. 18:03
Det dårligste sted at stå på Casa er på Øst.
Det er pivkoldt selv på en sommerdag, og da vinden i DK overvejende kommer fra Vest, så får man regnen lige i kraniet når fugten falder lidt tungt.
Lyden smutter desuden lige til Nørrestrand - det er helt til grin Clap

Det er mig helt ubegribeligt at man ikke bruger Østtribunen som udeholdafsnit. Når jeg tænker på den forskel der er på "gode" og "dårlige" afsnit på andre stadions.....

Og ja - jeg ved godt at man offiecielt kun kan bruge det nuværende udehold-afsnit til dette pga placeringen og sikkerhed og logistikken og min bare r..

Den køber jeg simpelthen ikke - med den rette vilje må der være mulighed for at arbejde videre med et forslag her.

YC - hvis der er mere tilbage - de kunne  passende stå på det nuværende udeholdafsnit - tæt ved vesttribunen der (i min terminologi) skal være et stort KIDS CLUB/Familie-afsnit ( altså som betragteligt udvides med flere facaliteter )
Med andre ord: Man kunne "slå to fluer" og samtidig give de yngste fans på familie-afsnittet den oplevelse at kunne se og høre DE GULE fans synge i stedet for at glo på FCK fansenes pyro og nedladende sange.

Og ja - kan godt maile til Søren J. også, men mit indlæg ( også det tidligere jeg skrev i tråden ) var mere for at vejre stemningen herinde.
Ja - kald det - starte en diskussion - men det er folk godt nok ikke meget for for tiden LOL

Redigeret af rasbak - 24 Oktober 2012 kl. 18:18
Til top
Guests Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Oktober 2012 kl. 22:18
Citat: rasbak rasbak skrev:

Ja - kald det - starte en diskussion - men det er folk godt nok ikke meget for for tiden LOL

For det meste er jeg da FRESH!! Cool Og synes da også debatten/siskutionen skal op og vende, jeg synes bare jeg ar været med til at kæmpe kampen længe...
Til top
Brisse Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 25 August 2012
Sted: Horsens
Point: 232
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brisse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Oktober 2012 kl. 23:43
Citat: Anette1912 Anette1912 skrev:

Citat: Brisse Brisse skrev:

Det ved du så nu...Wink Jeg forventer heller ikke at i forventer at bestyrelsen gør eller skal gøre noget ved det... men jeg ville forvente at få nogle svar, det er vel ogsåderfor vi debatten! Tongue jeg tænker bare at hvis flere måske kommer med kritikken til ac, kunne det være de måske kunne tage det op til overvejelse igen... Hvem ved? Holdningen har vel været mange gange at det er det forkerte sted vi står, det var også derfor man i sin tid prøvede at stille sig ned bag målet!

Klinker hører til på badeværlset, hvilken farve du vælger bestemmer du helt selv, men grå er da lidt kedelig!!!! Wacko
Åhhh nej, nedtur. Jeg har for ikke så lang tid siden lavet nyt bryggers og valgt at lægge antracit grå klinker. Øv ogsåTongue
Til top
carsten lindballe Se drop down
Medlem
Medlem

Sted: Hatting
Point: 1929
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carsten lindballe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Oktober 2012 kl. 08:41
Til top
 Besvar Besvar Side  <1 34567 192>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Sammen om en god oplevelse

29.05.2020 - 31.12.2020

Nyt fra DFF

30.05.2020 - 31.12.2020

Danske Fodbold Fanklubber tager temperaturen på udebaneforholdene.

Se flere events

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: