DBU pokalen AC Horsens
TORSDAG DEN 23. JULI KL. 18:00
Modstander: Randers FC/OB
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Generelle nyheder om AC Horsens

Besvar Besvar Side  <1 45678 192>
Forfatter
Erik Barkman Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 August 2012
Sted: Skanderborg
Status: Offline
Point: 2258
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Oktober 2012 kl. 10:29
Citat: rasbak rasbak skrev:

Og ja - jeg ved godt at man offiecielt kun kan bruge det nuværende udehold-afsnit til dette pga placeringen og sikkerhed og logistikken og min bare r..

Den køber jeg simpelthen ikke - med den rette vilje må der være mulighed for at arbejde videre med et forslag her.
Jeg har egentlig lidt svært ved at se, hvordan man skulle kunne holde de to holds fans adskilt, hvis østtribunen blev gjort til udebaneafsnit - eller det ville i hvert fald kræve, at den store parkeringsplads øst for stadion blev "givet" til udebanetilskuerne, og så kunne vi andre parkere omme bagved dér, hvor gæster holder nu. Det synes jeg måske ikke ville være den topfede løsning ...
Til top
carsten lindballe Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Sted: Hatting
Point: 1929
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carsten lindballe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Oktober 2012 kl. 19:38

periode meddelse fra AC Horsens, for 3 kvt.

Til top
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Sted: Danmark
Point: 1412
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Oktober 2012 kl. 20:54
Citat: Erik Barkman Erik Barkman skrev:

Citat: rasbak rasbak skrev:

Og ja - jeg ved godt at man offiecielt kun kan bruge det nuværende udehold-afsnit til dette pga placeringen og sikkerhed og logistikken og min bare r..

Den køber jeg simpelthen ikke - med den rette vilje må der være mulighed for at arbejde videre med et forslag her.
Jeg har egentlig lidt svært ved at se, hvordan man skulle kunne holde de to holds fans adskilt, hvis østtribunen blev gjort til udebaneafsnit - eller det ville i hvert fald kræve, at den store parkeringsplads øst for stadion blev "givet" til udebanetilskuerne, og så kunne vi andre parkere omme bagved dér, hvor gæster holder nu. Det synes jeg måske ikke ville være den topfede løsning ...

Ved nærmere eftertanke, så tror jeg alligevel at jeg vil maile direkte til Søren Jochumsen Handshake
Til top
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carsten lindballe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Oktober 2012 kl. 10:50
lad nu udebanefans være hvor de er i dag, det bliver ikke lavet om, er jeg sikker på., men flyt YC til syd tribunen, lige over for nuværende placering, så kan fansene se hinanden, og der er ikke langt til DGF lokaler.
Til top
Erik Barkman Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 August 2012
Sted: Skanderborg
Point: 2258
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Oktober 2012 kl. 13:29
Enig, det er det forslag, jeg har set, der giver bedst mening. Men det kan måske være en udfordring at overbevise klubben om, at VIP-gæsterne sådan skal mænge sig med fansene ... I don't know.
Til top
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carsten lindballe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Oktober 2012 kl. 14:10
Til top
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Sted: Danmark
Point: 1412
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Oktober 2012 kl. 09:44
Citat: carsten lindballe carsten lindballe skrev:

lad nu udebanefans være hvor de er i dag, det bliver ikke lavet om, er jeg sikker på., men flyt YC til syd tribunen, lige over for nuværende placering, så kan fansene se hinanden, og der er ikke langt til DGF lokaler.

Så fred være udeholdets fans. Lad os for "nemhedens skyld" fastsætte at de beholder det (bedste) stadionafsnit.Embarrassed

Men hvis man blot flytter YC over på Syd - lige overfor placeringen idag, så vil stemingen stadig fise ud over Nørrestand ved Øst - ganske som idag.?Confused

Men hva`? Om ikke andet så er der nok et par lystfiskere dernede der kan juble med når der syngesWink

Redigeret af rasbak - 27 Oktober 2012 kl. 09:45
Til top
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carsten lindballe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Oktober 2012 kl. 16:19
Til top
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carsten lindballe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Oktober 2012 kl. 16:35
ser ud til at det er AC der har startet dette initiativ, da det ikke er fra andre kanaler.
her er et interweu med Søren Jensen, so er på vej tilbage, og et med Rønow om dagens kamp
Til top
Keene Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Sted: København
Point: 352
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Keene Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Oktober 2012 kl. 20:23
Hvornår var det vi fik nye trøjer og nogen der måske har lidt insider viden? :)
Til top
 Besvar Besvar Side  <1 45678 192>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Sammen om en god oplevelse

30.07.2020 - 31.12.2020

Nyt fra DFF

31.07.2020 - 31.12.2020

Danske Fodbold Fanklubber tager temperaturen på udebaneforholdene.

Se flere events

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: