Print side | Luk vindue

Vejle Boldklub - AC Horsens

Udskrevet fra: Fanklubben Den Gule Fare
Kategori: På Stadion
Forum navn: Superliga
Forum beskrivelse: Tekst
Web-adresse: http://acsupport.dk/forum/forum_posts.asp?TID=693
Udskrevet den: 26 Juni 2019 kl. 09:50

Emne: Vejle Boldklub - AC Horsens
Indlæg fra: Lars
Emne: Vejle Boldklub - AC Horsens
Posteringsdato: 05 April 2019 kl. 15:12
Slettet

Svar:
Indlæg fra: carsten lindballe
Posteringsdato: 05 April 2019 kl. 21:00
hvorfor skal denne stå undder vejlekampen 

Indlæg fra: Fodbold Tosse
Posteringsdato: 12 April 2019 kl. 11:27
Håber det lykkedes:  https://hsfo.dk/sport/Bo-har-rusket-op-i-sine-spillere-Vi-goer-det-markant-anderledes/artikel/223270" rel="nofollow - https://hsfo.dk/sport/Bo-har-rusket-op-i-sine-spillere-Vi-goer-det-markant-anderledes/artikel/223270

Bliver en spændende kamp.

Posteringsdato: 12 April 2019 kl. 15:09
jeg er bange for vi taber de 2 kampe til vejle 

Indlæg fra: Lars
Posteringsdato: 12 April 2019 kl. 16:27
I dag gælder det så endnu et lokalopgør i Gruppespillet - denne gang mod de røde fra syd Vejle Boldklub.
Vi har en dårlig statistik men et enkelt point kan vise sig at være vigtigt.
Der sendes 2 busser af sted -  en stemnings- og en familiebus så supporten er på plads når kampen spilles kl. 19:00
Til dem der ikke kan være der live, kan se kampen på TV3 Sport fra kl. 18:15

De gule fra Østjylland, vi kæmper så hårdt som ingen andre kan.

Vi ses!

Indlæg fra: Thomsen
Posteringsdato: 12 April 2019 kl. 17:48
Jeg har egentlig en god fornemmelse. Vejle ser stærke ud, men der er en grund til, at de trods alt har haft en elendig sæson. SÅ gode er de heller ikke.
Jeg tror det bliver en smal sejr til Horsens. Jeg har en fidus til, at Hallur Hansson scorer i dag.

-------------
SU-SU-SUPERLIGA
In Bo we trust

Posteringsdato: 12 April 2019 kl. 18:44
Sjov opstilling i dag

Indlæg fra: Grev Axel
Posteringsdato: 12 April 2019 kl. 20:33
Kunne vi mon bruge Finnbogason på holdet nu ???

JA !!!!!!

Posteringsdato: 12 April 2019 kl. 21:14
mon ikke VB sender en kasse øl ti Helte og Delec for tak for hjælpen. tag for f.... nu og skift målmand han har koste os en del point nu, ved god han også hat taget nogle bolde men vi har tabt aligevel 

Indlæg fra: Erik Barkman
Posteringsdato: 12 April 2019 kl. 21:22
Sådan set enig, men Delac er jo kun et af utroligt mange problemer med Horsens-holdet lige nu ...

Vildt, at det er de samme spillere, der var tæt på Top 6. Uden selvtillid kan vi intet.

Fra starten er kampene en nedtælling til modstandernes første mål, og når det først kommer, falder Horsens fuldstændig fra hinanden. Det er sørgeligt at se på.

Indlæg fra: Photonoir
Posteringsdato: 12 April 2019 kl. 21:23
Ved ikke rigtig hvad jeg skal sige, udover at det ligner 1. Div. i næste sæson... Der er stadig en del matchbolde, men det virker ikke som om holdet kan vinde overhovedet - det er et hold i frit fald...

Indlæg fra: Thomsen
Posteringsdato: 12 April 2019 kl. 21:36
Citat: Grev Axel Grev Axel skrev:

Kunne vi mon bruge Finnbogason på holdet nu ???

JA !!!!!!

JEG kunne jo bruges og gøre en forskel. Og jeg er ikke ret god!

-------------
SU-SU-SUPERLIGA
In Bo we trust

Indlæg fra: Jeno
Posteringsdato: 12 April 2019 kl. 21:56
Hvad med snart at finde nogle kvalitets spillere og evt ny træner

Indlæg fra: rasbak
Posteringsdato: 12 April 2019 kl. 22:03
Jeg ævlede i en anden tråd, at Horsens skulle udnytte det åbne spil og skabe chancer. Det tager jeg skynsomst tilbage. Beklager !
Horsens kan INTET i det åbne spil. 
Problemet er bare at alt andet forsøgt heller ikke virker ...

Den eneste boldbegavelse - Heltne Nilsen - blev hevet ned som fremskudt centerforsvarer, og det var der ikke noget kreativt i.
Hansson og Skytte som offensive midtbane-folk. De fik INTET udrettet.
Målmanden hed igen Delac. Han fik INTET aftryk sat - kun skabt en masse forvirring.
Angriberne hed på skift Junker og Brock-Madsen. De fik INTET udrettet.
Forsvaret var nærmest helt nyt. Mortensen pludselig med og Jacobsen hevet ned på den - for ham - ukendte plads i centerforsvaret. De fik INTET aftryk sat - andet end at blive overløbet af Vejle offensiven. Delac viste sig igen som en sprællemand med besynderlige indgreb.
Kanterne led under forskellige spilformationer igennem kampen. Tilsidst spillede Arndal en blanding af kant og back, mens han blev tværet rundt af de hurtige Vejle-fødder. INTET virkede.

Bo Henriksen har haft mange fans i Horsens - det tynder ud, for hans kærlighedserklæringer til hele verden bunder i, at han er løbet tør for ideer. Han prøvede en masse nyt. INTET fungerede.

Vejle lå for et par runder siden på en klar sidste-plads. Horsens var tæt på Top-6.  
Det er svært at tyde at det ikke skulle være omvendt. 
Vejle kom med et enormt tryk, og en kvaltet der var mange gange bedre end Horsens`niveau. 

Beklager - men tingene skifter hurtigt. Der skal ske noget hvis ikke Horsens ender i 1. division næste sæson

Indlæg fra: Erik Barkman
Posteringsdato: 12 April 2019 kl. 23:06
Retfærdigvis var mange af ændringerne åbenbart tvunget af omstændighederne: Matthias Nielsen blev skadet under opvarmningen (ligesom Frantsen sidst!) og Nymann er åbenbart småskadet.

Lazarettet vokser støt. Som om vi ikke havde nok at bøvle med.

Og så er du næsten for flink ved Delac: Hans håbløse udspark kostede langt hen ad vejen målet til 2-0. SÅ træt af at se på den cirkusklovn.

Posteringsdato: 12 April 2019 kl. 23:14
man kanlæse på bold.dk at nogle fans råbte judas, efter finbogason, det syntes jeg på ingen måde er i orden, efter som det første var han i en anden klub inden han skifted til vb, for det andet ville ac ikke forlænge hans kontrakt.
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/finnbogason-om-horsens-tilraab-forstaaeligt/

Indlæg fra: rasbak
Posteringsdato: 13 April 2019 kl. 10:12
Citat: Erik Barkman Erik Barkman skrev:

Retfærdigvis var mange af ændringerne åbenbart tvunget af omstændighederne: Matthias Nielsen blev skadet under opvarmningen (ligesom Frantsen sidst!) og Nymann er åbenbart .
Husk nu at det ikke er synd. Det siger Bo selv
Næh det var fint nok at Bo H rystede posen og også forsøgte med et andet system. Men vi kan stadig konstatere at ingen af ændringerne virkede...
Jeg undrede mig over at Gregers Arndal-Lauritzen ikke fik chancen med både Frantsen og Nymann ude, men han er åbenbart ikke tiltænkt en rolle endnu?
At Jacobsen overtog i centerforsvaret har jo længe været oplagt, så Qvist`s mangler ikke bliver udstillet på så kritisk en plads.
Nej selve holdopstillingen var fornuftig som jeg ser det. Og det er i virkeligheden det der er mest bekymrende. For uanset om Henriksen hiver plan a eller b frem, så er der INTET overhovedet der bider på en trup totalt blottet for selvtillid.

Facebook og kommentarspor på bold.dk har flydt over med krav om fyring af Bo Henriksen. Jeg stiller mig ikke i det kor. Ikke endnu i hvert fald. Selv om han har monster-svært ved at give nok kærlighed til sine 11 udvalgte, så er han altså en træner/manager der har formået, nærmest ene mand, at sammensætte trupper der, år efter år, bliver splittet efter sæsonafslutningen, men stadig formår at give nye spillere så meget tro på sig selv, at de skraber point nok sammen.

Om det bliver den sidste sæson i SL ? Ja noget kunne tyde på at ACH er det dårligste hold lige pt, men mon ikke at en sejr mod den direkte modstander SønderjyskE er nok til 2 pladsen.

Indlæg fra: sned
Posteringsdato: 13 April 2019 kl. 10:59
Alle hold rammer dårlige perioder, problemet er at vi har ramt en virklige dårlige periode, på et virkelige dårlig tidspunkt.

Bo har eksperimenteret meget i denne sæson. De tidligere sæsoner holdt han fast i 4 4 2.
I denne har vi har vi prøvet med 3 og 4 mand i forsvaret. Mener vi har brugt 7 forskellige i midterforsvaret, og det er ikke kun skader der har været skyld i udskiftningerne. så mange er ikke et sundhedstegn. Men at Ludwig smuttede var vel en streg i regningen.
Der er virkelig brug for forbedringer i defensiven.

Offensivt har det også svinget meget. Med mange forskellige start konstellationer i angrebet, mange gange uden "rigtige angriber"

Bo har haft nogle sæsoner hvor han har præsteret bedre, end de fleste have forudset og det skal han have respekt for. Men det er nu han skal bevise hvor god han virkelig er.
At fyre ham nu sker næppe, hvem skal vi sætte i stedet!
Men det ser unægteligt vanskeligt ud.
Bizart nok kan vi stadig selv afgøre det.

Og hvad er det med VB og så Bo, 6 kampe - 5 nederlag og en kedelig 0-0 kampDead

Angående Kjartan, Judas nej. Det var os der ikke villle forlænge, fordi vi vill havde en bedre angriber, det blev ikke en succes. Han ville vel gerne være blevet.  og så er han jo ikke en der kommer fra ACH, egne rækker.

Indlæg fra: Grev Axel
Posteringsdato: 13 April 2019 kl. 18:19
Om så vi skulle ske at rykke ned i 1 division, så ville jeg på ingen måde overveje at fyre Bo Henriksen. Bo har igennem mange sæsoner vist, at han har kunnet få Horsens til at præstere langt over evne, og den kredit skal selvfølgelig komme ham til gode nu.

Bo var der i tykt og tyndt da Horsens havde brug for ham, selv om præmisserne ændrede sig fuldstændig kort efter hans underskrift. Nu er det på tide at klubben viser tillid den anden vej og melder deres ubetingede støtte ud til Bo.

Bo er den rigtige træner for Horsens - han skal nok få vendt skuden.

In Bo we trust !

Og ja i forhold til Kjartan så er der desværre altid en flok tabere der vil råbe. Det har han ikke fortjent. Tværtimod fortjener også han vores fulde respekt og tak.

Indlæg fra: Fodbold Tosse
Posteringsdato: 15 April 2019 kl. 11:06
Jeg syntes at Bo Henriksen har gjort det rigtigt godt i sin tid i Horsens,  men fakta er at det pt. går meget skidt.
Fakta er også at en fodboldtræners kredit sjældent går længere tilbage end de sidste par kampe.

Næsten 2 måneder med 7 kampe har resulteret i 1 point, og en målscorer på 2-14. 
Det vidner om et hold der er i kæmpe krise. Det vidner også om en fodboldtræner der har opbrugt sin kredit, uanset hvor stor denne måtte have været inden denne periode startede.

På samme måde vidner det også om et træner team der trods relativt lang tid til rådighed, ikke har evnet at løse den nuværende problemstilling tilfredsstillende.
Husk også at det er nuværende trænerteam der har sammensat hele spillertruppen.
Også dette tærer på trænerens kredit, når det nu viser sig at der ikke er løsninger hverken offensivt, eller defensivt.

At blive ved med at snakke løs om "kærlighed", og joke i tv med studie værter, eksperter, samt andre trænere er nu forsøgt - det løste ikke situationen.

Spørgsmålet er derfor om nuværende trænerteam kan / vil prøve nogle ting af som grundlæggende er imod deres egen fodbold / ledelses filosofi.

Kan nuværende trænerteam ikke svare stort og rungende JA til dette - så er de desværre ikke længere de rigtige til at stå i spidsen for ACH.

Print side | Luk vindue