Print side | Luk vindue

Vendsyssel FF -AC Horsens

Udskrevet fra: Fanklubben Den Gule Fare
Kategori: På Stadion
Forum navn: Superliga
Forum beskrivelse: Tekst
Web-adresse: http://acsupport.dk/forum/forum_posts.asp?TID=697
Udskrevet den: 19 Maj 2019 kl. 16:37

Emne: Vendsyssel FF -AC Horsens
Indlæg fra: Lars
Emne: Vendsyssel FF -AC Horsens
Posteringsdato: 02 Maj 2019 kl. 01:09

Svar:
Indlæg fra: carsten lindballe
Posteringsdato: 11 Maj 2019 kl. 10:53
Denne gang tror jeg ikke vi er lige så heldige som sidst vi spilled sådan en kamp mod vendsyssel, jeg er sikker på at de meget gerne vil tage hævn, men vores spillere skal ikke gå på banen for at spille uafgjordt, det er utrolig vigtigt at få et eller flere udebane mål da de tæller dobbelt ved point lighed, og så skal vi lade værd med at lave de klodsed frispark der giver gult kort, og det er strengt forbudt at lave frispark ud foran vores eget fælt 

Indlæg fra: Photonoir
Posteringsdato: 11 Maj 2019 kl. 19:48
Jeg kan desværre ikke se kampen, en konfirmation står i vejen... Jeg håber at jeg får en sms som fortæller om en sms sejr :) En med 2-3 overskydende mål... Well, drømme har man vel lov at have ;)

Indlæg fra: Lars
Posteringsdato: 12 Maj 2019 kl. 05:58
Så gælder det den første kamp i superliga playoff -denne gang  mod Vendsyssel FF.  For to år siden gjaldt  det også superliga playoff men den gang en runde længere - og det gik den gang - nu gælder det om at få et resultat med til returopgøret på hjemmebane.
Mission Overlevelse kan sættes i gang med ikke færre en 5 busser og 200+ på lægterne bare fra busserne. En stor tak skal lyde til AC Horsens og sponsorer som har gjort dette muligt!
Dem der ikke er på Nord Energi Arena kan følge optakt og kamp fra kl.11:30 på TV3 Max
Lad os håbe at vi bliver mange på lægterne til at støtte spillerne!

De gule fra Østjylland, vi kæmper så hårdt som ingen andre kan.

Vi ses!

Indlæg fra: Fodbold Tosse
Posteringsdato: 12 Maj 2019 kl. 13:55
JAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Indlæg fra: Thomsen
Posteringsdato: 12 Maj 2019 kl. 13:56
Vent... Hvad skete der?
Horsens vandt. Fortjent endda.
Brock Madsen er et bæst. Ham kan de ikke holde!
Delac stod en rigtig god kamp. Bjarke Jacobsen tilbage som en dygtig dirigent!
Jeg er meget fortrøstningsfuld. Spillerne får forhåbentlig sommerferie på søndag!

-------------
SU-SU-SUPERLIGA
In Bo we trust

Indlæg fra: JoakimBL
Posteringsdato: 12 Maj 2019 kl. 17:11
Arg, der må da være nogen det skal kritisere Delac for hans manglende overblik og usikkerhed?

Indlæg fra: sned
Posteringsdato: 12 Maj 2019 kl. 20:25
Citat: JoakimBL JoakimBL skrev:

Arg, der må da være nogen det skal kritisere Delac for hans manglende overblik og usikkerhed?

Det må så blive migSmile

Delac havde flere gode akioner i kampen, der hørte til hans bedre i 2019,
MEN
2 ting:
1. Hans igangsætning ender for ofte ude over sidelinjen.
2. (det største problem) Hans evner til at gribe bolden. Også i dag giver han returbolde, der kan blive potentielt farlige. Det kan godt bekymrerOuch

Men alt i alt spillede vi en god kamp, det var på tide med en sejr til de gule.
Nu skal vi så bare gøre arbejdet færdig i retur opgøret.

Broch-Madsen begynder at ligne en gevinst, ærgelig at han ikke var fit fra start af 2019.
Junker og Broch-Madsen kunne blive et ok angrebs makker par.

Posteringsdato: 13 Maj 2019 kl. 09:00
helt enig med Sned.

Delac havde faktisk en aktion der var 99,9% identisk med det der bliver kaldt et kæmpe drop mod Sønderjyske.
På en afslutning giver han igen en løs returbold lige foran målet, hvor en modstander kommer stormene - denne gang nåede han så heldigvis selv at komme først på bolden, og få den slået ud til hjørnespark.
Mod Sønderjyske kom modstanderen så desværre først.

4 gange hvor han bokser den væk lander den lige uden for feltet, midt for målet - dette er også helt ekstremt farligt, da eget forsvar meget bliver fanget med ryggen til bolden (og modstanderenes boldholder) når det sker.

Samtidigt er 2 målspark direkte ud over sidelinjen ganske enkelt heller ikke godt nok for en superliga målmand.

Det er virkeligt mærkeligt med Delac. 
Størstedelen af hans aktioner kan slet ikke diskuteres, de er på et virkeligt højt niveau.
Men de helt elementære grundelementer i målmandsspillet - man aldrig må give løse retur bolde, samt at alle clearinger skal ud mod sidelinjen, og så langt væk fra feltet som overhovedet muligt - dem har han bare slet ikke styr på.

Posteringsdato: 13 Maj 2019 kl. 09:30
Men - men - men , fokus skal nu alene være på at få hive de positive ting fra denne kamp med videre.

Momentum skal holdes - igen bare fuld fart fremad. 
Så er det slet ikke urealistisk at der kan laves 2 hjemmebane mål - og så er der superliga igen i næste sæson. 
Vendsyssel laver måske et enkelt eller 2 - men 3 mål, det har jeg svært ved at se.

Hvis ACH istedet går den anden vej, og forsøger at "fedte" en 0-0 hjem, så bliver det mere spændende end det behøver at være.

Indlæg fra: Thomsen
Posteringsdato: 13 Maj 2019 kl. 16:49
Brock-Madsen lignede efter målet én der var fuld af selvtillid og opsat efter et mål mere. Hvis det fortsætter laver han mindst et mål på søndag!

-------------
SU-SU-SUPERLIGA
In Bo we trust

Indlæg fra: Erik Barkman
Posteringsdato: 13 Maj 2019 kl. 16:51
Det hører jeg dem så heldigvis også sige, at det vil de ikke.

Synes kampen fortsatte de positive tendenser, vi har set i de seneste kampe - vi begynder at ligne et hold, der tror på det. Og endda har noget at have troen i Smile

Nok heller ikke skidt for os, at Vendsyssels topscorer (Kamara) og deres mest iøjnefaldende kant (Konaté) begge er ude med karantæne i returen ...

Indlæg fra: Kjær
Posteringsdato: 15 Maj 2019 kl. 14:33
Jeg håber at det lykkedes Bo at forlænge kontrakten med Broch-Madsen, syntes det er tydeligt at se han bliver bedre og bedre jo mere han spiller, første gang i lang tid at vi har en angriber som er en decideret trussel i feltet efter min mening

-------------
Livet er bare for kort til VBK & AGF

AC HORSENS er vejen frem!

Indlæg fra: rasbak
Posteringsdato: 17 Maj 2019 kl. 08:59
Citat: Kjær Kjær skrev:

Jeg håber at det lykkedes Bo at forlænge kontrakten med Broch-Madsen,  
Helt enig. 
Nicolai Broch-Madsen minder på mange måder om Kjartan Finnbogason. Højde og god fysik at spille bolden op på. Hovedstødsstærk og også god i duelspillet.
Alt i alt en mere komplet angriber end både Oliver Drost og Kasper Junker. I hvert fald når han, som nu, rammer topformen.

Men spørgsmålet er om økonomièn i AC Horsens kan bære endnu en dyr signing. Og om Broch-Madsen overhovedet er interesset i at blive. Hans plan har formentlig været at "få fodfæste" i en klub med spilletid, for igen at ramme et højere niveau, og fortsætte karrieren i udlandet.

Indlæg fra: Erik Barkman
Posteringsdato: 17 Maj 2019 kl. 15:38
Nu blev det jo aldrig den store succes med det udland. Vil egentlig gætte på, at han godt kunne tænke sig lidt mere stabilitet i den nærmeste fremtid.

Indlæg fra: rasbak
Posteringsdato: 17 Maj 2019 kl. 17:55
Lad os håbe det...
Og at hans lønkrav ikke er ublu.

Indlæg fra: JoakimBL
Posteringsdato: 17 Maj 2019 kl. 18:07
Han har nok ikke rigtigt vist kok endnu til at være interessant for andre klubber på højere niveau end Horsens, og da slet ikke udlandet. Så hvis han vil vise sig frem for dem, så tror jeg bestemt det er i hans interesse at fortsætte i Horsens i en sæson mere, såfremt man undgår nedrykning.

Indlæg fra: carsten lindballe
Posteringsdato: 18 Maj 2019 kl. 20:20
http://www.achorsens.dk/truppen-mod-vendsyssel-ff-8

Print side | Luk vindue