Print side | Luk vindue

AC Horsens - OB

Udskrevet fra: Fanklubben Den Gule Fare
Kategori: På Stadion
Forum navn: Superliga
Forum beskrivelse: Tekst
Web-adresse: http://acsupport.dk/forum/forum_posts.asp?TID=723
Udskrevet den: 14 December 2019 kl. 22:37

Emne: AC Horsens - OB
Indlæg fra: Lars
Emne: AC Horsens - OB
Posteringsdato: 01 December 2019 kl. 10:28

Svar:
Indlæg fra: Lars
Posteringsdato: 01 December 2019 kl. 10:40
Så gælder det denne gang mod OB. OB er igen en af top 6 aspiranterne. Nu vi er i julemåneden så lad os håbe at vi kan nøjes med at modtage gaver og ikke give nogle væk.

Lad os håbe at vi bliver mange på lægterne til at støtte spillerne!

De gule fra Østjylland, vi kæmper så hårdt som ingen andre kan.

Vi ses!

Indlæg fra: Fodbold Tosse
Posteringsdato: 01 December 2019 kl. 17:52
Pisse koldt, og bestemt ikke meget kræs til fodboldromantikerne - men det gav 3 point, og pt. har Horsens ikke råd til at være kræsne.

Indlæg fra: carsten lindballe
Posteringsdato: 01 December 2019 kl. 21:24
med 6 point i de 2 sidste kampe, vil vi have lige så mange point, som sidste seson ved samme kamp antal 

Indlæg fra: JoakimBL
Posteringsdato: 02 December 2019 kl. 00:04
Satme godt kæmpet af drengene i dag. 11 mod 12 i store dele af kampen, og så kæmper man sig tilbage, holder presset i stedet for at give slip da man får udlignet og falder først til aller sidst lidt for langt tilbage.
Når jeg vil være efter Bo når det går dårligt, så må jeg også rose ham når det får godt. Et eller Andet har ham gjort rigtigt siden AaB, og det havde jeg sgu ærligt ikke troet på. Det kan godt være det ikke var en lækker fodboldkamp, men i min optik en af de bedste i lang lang tid. Man lukkede fornuftigt af, OB havde ikke mange store chancer, og man skabte flere end dem man scorede på.
Men puha hvor jeg frygter for foråret, hvis Okosun skal retur til Herning. Han er et monster på midtbanen både offensivt og defensivt. Han burde have scoret i dag, men godt det ikke kostede noget i dag ud over statistikken. 3-1 havde været et helt fortjent resultat, og så blev vi endda snydt for (mindst) et straffespark.

Jeg kan ikke tillade mig at brokke mig over dårligt fremmøde, når jeg ikke selv kommer på stadion. Flere af den her slags kampe på hjemmebane, så ændrer det sig, det lover jeg.

Indlæg fra: rasbak
Posteringsdato: 02 December 2019 kl. 09:30
Dejligt med en sejr, og helt fortjent.

Både Horsens og OB spillede en halvdårlig første halvleg, men Horsens steppede ind i kampen med en stærk 2. halvleg.
OB spillede dårligere end jeg længe har set.

Men hey ?! Alt det piveri over dommeren hver eneste gang. Det er da Kleenex og tudekiks at høre på.

Indlæg fra: Gamsten
Posteringsdato: 02 December 2019 kl. 09:58
3 point igen, dejligt. Vi spiller en rigtig fin 2. halvleg. Det er rigtigt at OB spiller dårligt, men jeg synes til gengæld at vi gør det rigtig fornuftigt når vi har bolden. Jeg er nogle gange ved at rive mig i håret, når vi smider den væk efter en berøring. Igår spiller vi den fint rundt, og holder den længere tid i egne rækker. 
Jeg synes at vi har vores næst-bedste mand på mål lige nu, men han gjorde det altså fint igår. Kiillerich gjorde det mere end fint. Ham er jeg altså bare vild med. Hold op hvor er han dygtig, forudseende og bare på alle måder en dygtig midter forsvarer. Håber vi kan holde på ham i mange år frem, men jeg tvivler

Indlæg fra: JoakimBL
Posteringsdato: 02 December 2019 kl. 18:38
Det var i øvrigt rart at se hvordan man ikke savner Bjarke Jacobsen på midtbanen. Om ham gjorde det godt nok i forsvaret ved jeg ikke helt, men håber ikke han bare automatisk kommer tilbage til midtbanen.

Indlæg fra: sned
Posteringsdato: 03 December 2019 kl. 10:55
Citat: rasbak rasbak skrev:

OB spillede dårligere end jeg længe har set.

Men hey ?! Alt det piveri over dommeren hver eneste gang. Det er da rent Kleenex og tudekiks.

Måske, men dommertække har vi ikke haft i denne sæsonOuch

Ja OB spille virkelig en dårlig anden halvleg, af et hold der mener de hører til i top 6.

Bjarke spillede en af sine bedste kampe i denne sæson, og så i forsvaret.
Han virker næsten bedre i midterforsvaret, end på den defensive midt.

Interessant at Masovic ikke blev valgt, da han burde være vores 3 valg i midterforsvaret, efter Malte og Ludwig.
Personlig har Masovic ikke imponerede mig.

3 dejlige point, men de næste 2 kampe, mod direkte modstandere i nedrykningskampen, bliver mega vigtigt, for hvordan vi skal opfatte denne halv sæson.

Indlæg fra: rasbak
Posteringsdato: 03 December 2019 kl. 13:45
Citat: sned sned skrev:

Interessant at Masovic ikke blev valgt, da han burde være vores 3 valg i midterforsvaret, efter Malte og Ludwig.
Personlig har Masovic ikke imponerede mig.

Enig.
Og han har åbenbart heller ikke imponeret Henriksen.
At han ikke starter inde i Ludwigs fravær betyder vel at han er fortid i Horsens når sæsonen er forbi.

Indlæg fra: skævben
Posteringsdato: 03 December 2019 kl. 20:58
Ja, det bliver spændende at se opstillingen mod Hobro, Bo skifter jo som regel ud på et vinder hold.

Print side | Luk vindue