Print side | Luk vindue

VINTERTRANSFERE 2020

Udskrevet fra: Fanklubben Den Gule Fare
Kategori: På Stadion
Forum navn: Klubhuset
Forum beskrivelse: Til emne som også er aktuelle langt ude i fremtiden.
Web-adresse: http://acsupport.dk/forum/forum_posts.asp?TID=728
Udskrevet den: 22 Januar 2020 kl. 09:21

Emne: VINTERTRANSFERE 2020
Indlæg fra: carsten lindballe
Emne: VINTERTRANSFERE 2020
Posteringsdato: 15 December 2019 kl. 20:54
var der nogle af disse 2 markspillere som kunne have interesse for os 
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/soenderjyske/soenderjyske-siger-farvel-til-spillertrio/7919104

Svar:
Indlæg fra: Ultimo
Posteringsdato: 16 December 2019 kl. 17:04
Udover Rojas er der vel ikke rigtig nogen interesse i nogen af dem, måske Amankwaa, men så skulle det være som reserve. Ingen af de spillere er gode nok til startelleveren, selvom jeg tror der er potential i Rojas (på trods af han er mere teknisk end udpræget god til duelspillet) især fordi jeg tror vi kan få lidt fysik på ham.

Indlæg fra: JoakimBL
Posteringsdato: 17 December 2019 kl. 11:24
Det er ikke nogen nyhed længere, men hold op hvor var det vigtigt at få forlænget lejeaftalen med Okosun. Og så allerede nu, så man kan planlægge det øvrige transfervindue uden bekymring for om det lykkes. Han er nok den vigtigste årsag til vores succes i øjeblikket. Sammen med Prip. Hvis han havde fået bolden i kassen en par gange også,så var han min klare MVP

Posteringsdato: 17 December 2019 kl. 12:43
Junker solgt for 4-5 milionr kr til Bodø glimt i Norge oplyser bold.dk

Indlæg fra: Fodbold Tosse
Posteringsdato: 17 December 2019 kl. 13:14
Det er imponerende godt solgt.

Indlæg fra: Erik Barkman
Posteringsdato: 17 December 2019 kl. 14:38
Ja, det er noget af en julegave!

Vi har vel aldrig haft en sportslig ledelse, der i samme omfang som Bo & Co. igen og igen viser godt købmandskab - så kan man diskutere, om det til gengæld går ud over det sportslige ... Men ikke lige i det her tilfælde, vil jeg mene: Junker var bare ikke god nok, og til sidst var han heller ikke motiveret.

Med ham definitivt ude af klappen og Pohl sendt videre (klogeligt, mener jeg) bliver det interessant at se, hvad der sker i frontkæden. Ikke at jeg har de helt store forventninger: Lige præcis med angribere har Bo haft notorisk svært ved at ramme rigtigt Smile

Posteringsdato: 17 December 2019 kl. 16:14
kunne Reese have interesse 
https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/efter-nul-minutter-fcm-forsvarer-vil-vaek

Posteringsdato: 17 December 2019 kl. 20:53
Synes bestemt vi kan bruge Reese igen. Vidste ikke at Pohl var ude af billedet?
Og så lige en joker, hvad med Bendtner? Med vores farlige indlæg uden en der kan pande dem ind, så tror jeg han kunne være god for os. Men om han vil og om økonomien kan lade sig gøre tvivler jeg meget på. Men jeg kunne godt tænke mig at se det

Indlæg fra: Grev Axel
Posteringsdato: 17 December 2019 kl. 21:14
Citat: JoakimBL JoakimBL skrev:

Synes bestemt vi kan bruge Reese igen. Vidste ikke at Pohl var ude af billedet?
Og så lige en joker, hvad med Bendtner? Med vores farlige indlæg uden en der kan pande dem ind, så tror jeg han kunne være god for os. Men om han vil og om økonomien kan lade sig gøre tvivler jeg meget på. Men jeg kunne godt tænke mig at se det

Ja Bendtner passer da perfekt med AC Horsens 3 værdier om ydmyghed, sammenhold og hårdt arbejde ;-)

Posteringsdato: 17 December 2019 kl. 21:16
hvor står den ang Pohl er sendt vidre

Posteringsdato: 17 December 2019 kl. 22:25
Citat: carsten lindballe carsten lindballe skrev:

hvor står den ang Pohl er sendt vidre

Han er jo kun lejet indtil nytår.

Posteringsdato: 18 December 2019 kl. 10:34
Ja, og jeg mente at have læst, at han ikke bliver forlænget. Men det kan da godt være, jeg husker forkert - man bliver jo ikke yngre Smile

Posteringsdato: 18 December 2019 kl. 10:42
Citat: Grev Axel Grev Axel skrev:

Ja Bendtner passer da perfekt med AC Horsens 3 værdier om ydmyghed, sammenhold og hårdt arbejde ;-)

Oh h or langt er det vi er kommet med de værdier? Synes det ville være helt fint at smide ydmygheden af helvede til.
Men jeg tænkte nu mere på hans kvaliteter på banen. Vi er blevet rigtigt gode til at komme frem til indlæg, vi har bare ingen der kan gøre noget ved dem. Jeg havde troet Okosun ville være farligere på den front, men det er han desværre ikke, og NBM har ikke være i nærheden heller.

Indlæg fra: rasbak
Posteringsdato: 18 December 2019 kl. 12:42
Det må være rimeligt oplagt at Jannik Pohl`s lejekontrakt løber ud uden at blive forlænget.
Når Junker samtidig er blevet solgt på fornuftig vis, så skal der erstattes med 2 gode angribere.

Og hvad er "2 gode angribere" ...?

De er forhåbentlig begge angribere der har udløb nu eller til sommer, så transfersummen er til at overse.
I bedste "Bo - stil" kan de sagtens komme fra en lavere dansk eller udenlandsk  liga.

Og - nej - Nicklas Bendtner er ikke en af dem ....!!

Posteringsdato: 18 December 2019 kl. 13:32
På AC's hjemmeside i nyheden om salget af Junker fremgår det at man overvejer Pohl, men det ligger lidt mellem linjerne at han mere eller mindre skal være gratis. Jeg tænker ikke nødvendigvis han giver noget vi ikke allerede har i Frantsen, så man skal i hvert fald ikke bruge rigtige penge på ham.
Jeg tror ikke selv på Bendtner, og er ikke engang sikker på han har kvaliteten længere, men jeg synes bestemt ikke man skal gå ud og hente to tilfældige angribere fra 1. div.
Jeg vil bestemt heller have en enkelt der kan levere fra første dag, for det er der brug for. Det er ikke en halv sæson til at se to nye an og håbe på en af dem slår til på SL niveau. Det er simpelthen tåbeligt i mine øjne.

Posteringsdato: 18 December 2019 kl. 13:43
Ah, tjek til Pohl. Nå, men jeg håber, det bliver et nej - dels har han ikke vist nogen farlighed foran mål overhovedet, dels virker han totalt overtændt, når han kommer på banen. Som Joakim siger: Så kan vi mindst lige så godt bruge Frantsen.

I mine øjne ville det optimale være at hente én, der har vist noget på Superliga-niveau eller tilsvarende, og ét talent fra en lavere række. Men lige præcis angribere med mål i støvlerne er det allersværeste at hente overhovedet, så jeg er ikke meget optimistisk ...

Posteringsdato: 18 December 2019 kl. 17:43
På en nyheds-feed fra Folkebladet står der : 

"...Salget af Kasper Junker og udløbet af Jannik Pohls lejeaftale er ikke nok til til at finansiere en ny makker til Nicolai Brock-Madsen...."

(Det er en artikel for abonnenter, så jeg har ikke læst resten)

Men det lyder bestemt ikke lovende. 
Omend ikke særligt overraskende..... Confused

Posteringsdato: 18 December 2019 kl. 18:24
Pas nu på med at tage Torben Andersens ord som gospel, han har nogle gange en negativ indgangsvinkel. Lad os istedet glæde os over holdet og se hvad der kommer af forstærkninger (og lad mig lige få det på plads, jeg er ikke imod TA, synes han er en OK journalist).

Jeg tvivler altså på at han ved noget om vores nuværende økonomiske situation ifht salget af Junker, han sidder og gætter og det skal han selvfølgelig have lov til, men en direkte forbindelse til vores økonomiske afdeling tror jeg ikke han har altså ikke, ihvertfald har jeg ikke set hans kilder.

Posteringsdato: 18 December 2019 kl. 18:38
@Ultimo

Nu har jeg som sagt ikke læst artiklen. Faldt blot over den skræmmende overskrift.
Men det giver meget god mening det du siger. 
Jeg vil i stedet lade blodtrykket falde og lade fornuften råde Tongue

Posteringsdato: 18 December 2019 kl. 18:54
Nu har jeg faktisk lige læst artiklen og må trække lidt af hvad jeg sagde tilbage, TA har simpelthen bare spurgt BH og så er der jo ingen grund til jeg kritiserer.

Giver dog Rasbak fuldstændig ret, lidt mærkelig artikel

Posteringsdato: 19 December 2019 kl. 10:41
Ja, ærgerligt at finanserne åbenbart er så sårbare - omend jeg også godt kunne forestille mig, at Bo prøver at tale priserne lidt ned Smile

Uanset: Har Bo nogensinde haft held med at købe/hente en spiller fra en Superliga-klub eller tilsvarende? Jeg glemmer sikkert noget, men lige nu kan jeg kun komme på fejlkøb/ansættelser: Borring, Junker, Sivert ...

(Jo jo, Okosun, Ludwig og Thorsen blev hentet ind fra Superliga-klubber eller tilsvarende i anden omgang, men i første omgang blev de fundet i 1. Division ...)

Måske er det ikke kun skidt, hvis Bo bliver nødt til at tænke kreativt og hente fra næstbedste række eller udlandet Smile

Posteringsdato: 19 December 2019 kl. 17:58
Citat: Erik Barkman Erik Barkman skrev:

Ja, ærgerligt at finanserne åbenbart er så sårbare - omend jeg også godt kunne forestille mig, at Bo prøver at tale priserne lidt ned Smile

Uanset: Har Bo nogensinde haft held med at købe/hente en spiller fra en Superliga-klub eller tilsvarende? Jeg glemmer sikkert noget, men lige nu kan jeg kun komme på fejlkøb/ansættelser: Borring, Junker, Sivert ...

(Jo jo, Okosun, Ludwig og Thorsen blev hentet ind fra Superliga-klubber eller tilsvarende i anden omgang, men i første omgang blev de fundet i 1. Division ...)

Måske er det ikke kun skidt, hvis Bo bliver nødt til at tænke kreativt og hente fra næstbedste række eller udlandet Smile

Det ville være dårligt købmandsskab at melde ud, at der er masser af peng til en erstatning. Jeg er sikker på at Bo med salget af Junker har fået noget økonomisk råderum til at hente nye forstærkninger for.

Når det er sagt så er jeg helt enig i at vi bør gå efter en sulten målræv fra 1 division, da Bo held med at hente etablerede navne er meget begrænset. Helsted fra Køge kunne være en god mulighed ligesom også Kjartan selvfølgelig altid er velkommen retur.

Posteringsdato: 19 December 2019 kl. 19:35
https://achorsens.dk/nye-udfordringer-til-avanzini-0 Avanzini er hvert fald videre. Synes godt man kan evaluere lidt på hans tid i Horsens:

En mand som jeg mener topped i sidste sæson da han blev brugt og der ikke var så meget konkurrence på holdet.

21 kampe samlet set og var med i en flot playoff kamp mod Vendsyssel hvor han spillede tæt på sin bedste kamp for klubben.

Siden er det dog ikke blevet til meget og med kun 3 superindskiftninger i denne her sæson, pegede pilen allerede mod en ny klub.

Der skal tilgengæld lydes en tak til Avanzini for altid at have været en fighter, god vind fremover.

Kunne sagtens se ham i enten Kolding, Skive, Fredericia, Nykøbning FC, Roskilde, Næstved eller måske i Norge eller Sverige.

Posteringsdato: 20 December 2019 kl. 08:30
Avanzinis problem var vel primært at der oftest var spillere lige lidt bedre eller somibhvert fald blev foretrukket. Synes oftest han har gjort det fornuftigt eller bedre når han har fået chancen. Hans dårlige kampe var når hele holdet spillede skidt, og det vil ikke være fair at bedømme ham på det.
Jeg kan sagtens forstå han vil videre, og hvis man bare ophæver i stedet for at finde en lejeaftalen, så tyder det jo nok også på at man ikke rigtigt havde tanker om at bruge ham i fremtiden. Så held og lykke til ham

At Bo ikke har haft det store held med at finde en etableret spiller ind til nu, synes jeg ikke er helt korrekt. Hvad med Lumb? Jeg synes ikke Sivert var et flop, men er klar over jeg står meget alene med den holdning. Primært synes jeg problemet lå i at han blev fjernet fra den defensive midtbane til fordel for Bjarke. Og det tror jeg primært handlede om at man dengang havde mindre tillid til at han kunne udfylde andre roller, hvor man vidste at Sivert kunne spille i forsvaret. Det var bare ikke det han var blevet stillet i udsigt eller ønskede.

Jeg tror heller ikke på Finbogasson ville være et hit at få tilbage. Enten en der er mere sulten eller en der har vist at slå til på SL niveau. Jeg følger ikke nok med i 1. div. til at vide om der er en oplagt mulighed, men jeg tænker udvalget er større i udlandet. Givetvis også en kæmpe høstak. Men. Der må være nogle spillere som ikke bare er ukendte lottokuponer der kan købes for penge. Jeg tror ikke på discountudgaven når man skal finde en der skal forstærke nu og her. Det er fint når man skal bruge en 2. angriber og har nog brug for bredde og talent. Der er ikke tid til at udvikle en angriber lige nu.

Posteringsdato: 20 December 2019 kl. 09:31
Som jeg husker det, var Lyngby rykket ned i 1. Division, da vi hentede Lumb ... Ellers var han sandsynligvis også blevet i Nordsjælland, nær sin bopæl.

Hvad Sivert angår, så synes jeg aldrig, han blev det omdrejningspunkt på midtbanen, som hans prisskilt berettigede til. Han kunne fint være med på Superliga-niveau, men han manglede spidskompetencer, enten i form af duelstyrke og defensiv spilforståelse eller pasningssikkerhed og blik for offensive afleveringer.

Han var sjældent en katastrofe, men stort set aldrig nogens MOM, og hvis ens nye klub har slået transferrekorden for at hente en, så skal man være kampens bedste nu og da - ellers ER man et flop.

(En Okosun er f.eks. klart bedre i mine øjne, og han blev hentet gratis fra Vendsyssel ...)

Jeg tror heller ikke på Finnbogason, også fordi han virker meget glad i Vejle og de har hårdt brug for hans mål. Men Helsted kunne være en mulighed og har vist også været i Bos sigtekorn før. Spørgsmålet er så, hvor ambitiøs han egentlig er ...

(Jeg forstår godt argumentet med, at vi ikke har tid til at udvikle en angriber; jeg tror så bare ikke, vi har andet valg. Selv Junker var jo et sats, hans hidtidige målstatistik in mente, og ham smadrede vi sparegrisen for at hente ... Mit håb er så, at det måske er for det bedste, fordi Bo alligevel ofte får mest ud af unge, sultne spillere med Superliga-drømme)

Sidste replik: Avanzini er ikke nogen dårlig spiller, men han har for lidt fysik til at spille back og hans tekniske repertoire er for smalt til at spille kant. Typisk forsøgte han den samme dribling igen og igen, til forsvarerne vidste, hvad han ville; han gik altid samme vej, og hans pasninger og (især) indlæg var ikke gode nok. Men jeg tænker som Ultimo, at han kan få en fin karriere i f.eks. 1. Division eller norsk fodbold ...

Posteringsdato: 20 December 2019 kl. 14:27
Tvivler på at  klubben har råd til at købe en angriber med samme målsnit som Mark Asp Rasmussen har haft det seneste halve års tid.
Han har lavet et hav af mål i pokalturneringen, reserveholds turneringen, samt i U19 divisionen. Læste på et tidspunkt at han havde et målsnit på 19 mål, i 22,5 kampe.

Hans kontrakt med ACH udløber i 2021.
Skal han have en reel chance - og skal der være mulighed for at tjene lidt penge på ham - så er det i dette forår han skal have rigtig chance.

Indlæg fra: prode
Posteringsdato: 20 December 2019 kl. 18:59
Mikael Ishak
Vil gerne spille i Danmark

Posteringsdato: 20 December 2019 kl. 19:06
Selvom de var de evt. var rykket ned da man hentede ham, så havde han trods alt Superliga erfaring, selvom han måske teknisk set blev hentet fra 1. div.

Jeg er enig i at Sivert ikke levede op til forventningerne i en tid hvor Vi havde meget svært ved at finde ud af hvordan holdet skulle sættes hans karantæner hjalp heller ikke. Men jeg synes stadig der er lang vej til at kalde ham et flop i samme sætning som Borring og Junker. Vis NBM forsvandt i dette vindue ville jeg til enhver tid betegne ham som et større flop, og det selvom jeg stadig tror på hans potentiale.

Men det er sådan set også helt lige meget. Vi kan ikke bruge det til noget som helst lige nu. Vi skal have mindst én angriber, og han skal have pote tialrt til at starte fra dag 1, og så er det ligegyldigt hvor han kommer fra. Jeg har intet imod at give en af vores egne talenter en chance også, men det er altså ikke noget vi kan nøjes med og så krydse fingre. Forskellen på den rigtige og den forkerte angriber kan hurtigt blive på den dyre side af 20 mil. I mine øjne er det ikke det rigtige tidspunkt til at slibe sparekniven. Der skal investeres i klubbens fremtid og overlevelse.

Posteringsdato: 20 December 2019 kl. 19:31
Mikael Isak Svensk angriber
scorede 32 mål for Randers 

Posteringsdato: 20 December 2019 kl. 19:38
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/tidligere-randers-spids-vil-vaek-fra-tysk-klub/" rel="nofollow - https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/tidli https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/tidligere-randers-spids-vil-vaek-fra-tysk-klub/" rel="nofollow - ere-randers-spids-vil-vaek-fra-tysk-klub/

Posteringsdato: 21 December 2019 kl. 08:25
Lyder som om ham mangler kamptræning

Posteringsdato: 21 December 2019 kl. 13:39
En spiller med sådan et cv. har vi jo allerede rendende i form af Brock-Madsen. 

Som jeg ser det, så er Brock-Madsen ca. 12 måneders kamptræning tættere på topformen end Mikael Ishak.

Posteringsdato: 21 December 2019 kl. 17:38
Citat: Fodbold Tosse Fodbold Tosse skrev:

En spiller med sådan et cv. har vi jo allerede rendende i form af Brock-Madsen. 

Som jeg ser det, så er Brock-Madsen ca. 12 måneders kamptræning tættere på topformen end Mikael Ishak.

I modsætning til Brock Madsen så har Ishak da vist at han kan score mål i superligaen.

I mine øjne en KLART bedre spiller end Brock Madsen og desværre også urealistisk for os at hente til Horsens. Men når det er sagt, så skal det da have et forsøg.

Han er 26 år og har masser at spille for endnu.

Posteringsdato: 23 December 2019 kl. 10:50
https://achorsens.dk/ac-horsens-henter-forsvarsklippe-i-skive-ik?fbclid=IwAR2SruTG7g9PNMM-YsfV_7scF-ixtauFjdjpoGsQW1ahwAgEk_kodDe3BoA

Indlæg fra: skævben
Posteringsdato: 24 December 2019 kl. 14:18
Ja det bliver spændende at se,hvad tanken er med det.

Posteringsdato: 25 December 2019 kl. 12:00
Tydeligvis gardering i forsvaret. Det er ikke nok med to stopperen og Bjarke som reserve. Man tror tydeligvis ikke på Masovic

Indlæg fra: Martinsmith19
Posteringsdato: 01 Januar 2020 kl. 22:24
Lågen er åbent, et vigtig forår er på vej - hvad synes i der skal foretages i dette vindue? 

Jeg håber på Hallur Hansson ryger til højest bydende, eller blot at han kommer videre, da jeg ser ham som holdets største blokade, dårlig spilforståelse og fejlafleveringer i de afgørende sekvens, meget lavt output! 

Masovic  og Pohl må have en buket, og et tak for denne gang!

Uden at hente erstatninger kunne man så prøve en 4-5-1 opstilling, Okusun, Bjarke og Thorsen på den centrale midtbane, og Brock alene i front, og de to kanter som offensive når vi har bolden.

Godt Nytår

Posteringsdato: 03 Januar 2020 kl. 12:01
Jeg er egentlig ikke uenig i dit signalement af Hansson, men omvendt er han en af de få spillere i truppen, der scorer et mål i ny og næ - så spørgsmålet er, om vi har råd til at skille os af med ham?

Enig også ifht Masovic og Pohl.

Lidt bekymrende, at Henriksen stadig mener, han skal af med flere spillere for at kunne hente en angriber:  https://hsfo.dk/artikel/ac-angriber-p%C3%A5-vej-hjem-pohl-er-rejst-til-groningen" rel="nofollow - https://hsfo.dk/artikel/ac-angriber-p%C3%A5-vej-hjem-pohl-er-rejst-til-groningen

Posteringsdato: 03 Januar 2020 kl. 12:16
denne artikkel står på bold, håber dælme det er en joke at pohl stadig er en mulighed.
https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/bo-h-jannik-pohl-kan-vaere-en-mulighed. Hvad pokker er der galt i den klub, vi har de sidste år solgt spillere for næsten 40 mill , men kun fåed 2-3 rangs spillere ind, jo vi købte junker og helte,men er gudskelov kommet af med dem igen med skinnet på næsen. Er det bestyrelsen der sidder og hæver pænge til dem selv eller hvor ryger de hen, det er den samme frase vi hører igen og igen, 2 gange om året,"VI HAR INGEN PENGE TIL SPILLERE" jeg kan sku ikke blive ved med at tage dem seriøse.

Indlæg fra: Jeno
Posteringsdato: 03 Januar 2020 kl. 18:40

denne artikkel står på bold, håber dælme det er en joke at pohl stadig er en mulighed.
https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/bo-h-jannik-pohl-kan-vaere-en-mulighed. Hvad pokker er der galt i den klub, vi har de sidste år solgt spillere for næsten 40 mill , men kun fåed 2-3 rangs spillere ind, jo vi købte junker og helte,men er gudskelov kommet af med dem igen med skinnet på næsen. Er det bestyrelsen der sidder og hæver pænge til dem selv eller hvor ryger de hen, det er den samme frase vi hører igen og igen, 2 gange om året,"VI HAR INGEN PENGE TIL SPILLERE" jeg kan sku ikke blive ved med at tage dem seriøse.

Klubben vil hellere holde på pengene end købe og forstærke holdet , sådan har det altid været og når de har brugt penge har de floppet se Junker , sivert , mayasia, osv de er bare ikke gode til at købe spillere når de har penge og altid er det angrebet som bliver syltet dvs målscorer får de ikke pga de er for dyre

Posteringsdato: 04 Januar 2020 kl. 15:11
https://www.kif-fodbold.dk/drost-og-gemmer-tager-afsked-med-kif/?fbclid=IwAR3Mt4KOCl4zroqdVOZP1oZM4qLx4kL9VncSFu9m4o1vcn6BE_-AOoMT6MQ

Posteringsdato: 05 Januar 2020 kl. 01:59
Ingen penge til spillere, men der er råd til at rykke ned. Sjældent har jeg håbet så meget på at det er spil for galleriet for at priserne ikke bliver skruet op. Jeg synes stadig det er en amatøragtigt tilgang hvis det er tilfældet, og det er pinligt hvis det er rigtigt.

Posteringsdato: 05 Januar 2020 kl. 14:22
Det er dyrt at køre en klub på superliganiveau.

I AC Horsens har indtægterne ikke helt kunne følge hovedparten af de øvrige klubbers, og derfor må man både booste egenkapitalen med en del af transferindtægterne og samtidig køre smalhals på udgifterne.

Det er der ikke noget nyt i...

Jeg er stadig fortaler for at ACH præsenterer sorte tal på bundlinien når årsregnskaberne offentliggøres.
Men derfor er det da stadig dybt bekymrende at det i Horsens er nødvendigt at sige farvel til 3 spillere hver gang der præsenteres 1 ny. 
Så stor er truppen jo heller ikke Wink

Tilbage til @Martinsmith19`s spørgsmål - hvad vil der ske ?
Ja, nu er der jo hentet en til midterforsvaret , Magnus Riisgaard Jensen, og Bo H snakker om "rettidig omhu" i forhold til at sige farvel til Másovíc. 
Mon ikke det i stedet skyldes at man kunne have fået de første følere på Malte Kiilerich, og er klar over at han er væk hvis det rigtige bud kommer?? Han har præsteret på et rigtig højt niveau, og det er som regel enslydende med interesse fra de højere i fødekæden ...

Derudover, så skal der hentes en offensivspiller i stedet for Pohl, som ikke har vist superliganiveau .

Posteringsdato: 05 Januar 2020 kl. 19:55
Rasbak, det var også min første tanke. med hensyn til Magnus Jensen.

Posteringsdato: 06 Januar 2020 kl. 06:09
Dansk topscorer: Lyst til at vise mig frem i DK Tommy Brockman

Posteringsdato: 07 Januar 2020 kl. 09:35
Ville godt nok være underligt af ham at tage retur til en dansk klub nu. Han har jo været ude i 9 år.

Arbejder han et år mere uden for landets grænser, vil han jo kunne komme hjem som "forsker".
I praksis vil han derfor gå fra at skulle betale 60% skat, til reelt kun at betale 27% skat de førstkommende 7 år han arbejder i DK.

Indlæg fra: Thomsen
Posteringsdato: 07 Januar 2020 kl. 12:15
Er der nogen der har adgang bag betalingsmuren der kan give et referat herfra: https://hsfo.dk/artikel/derfor-har-bo-henriksen-begrænset-med-midler-til-en-angriber

-------------
SU-SU-SUPERLIGA
In Bo we trust

Posteringsdato: 07 Januar 2020 kl. 23:55
Kristian Nielsen udtaler:
Det er vigtigt for ACHorsens at sælge spillere, og det er baggrunden for, at vi har fået skabt en bund i vores økonomi,som vi ikke havde for bare et par år siden.
Det handler ikke kun om, at AC Horsens skal eksistere i næste sæson,men i mange år fremover.
Der er solgt spillere,men vi har også løbende øget vores spillerbudget,Thorsen, Ludvig og Okosun, er tilbage med minimun mere superligaerfaring 😊den nuværende spillertrup har mange lange kontrakter, så de økonomiske forpligtelser rækker tre-fire år frem ,set i det lys vil vi ikke sætte vores økonomi overstyr ved at gøre noget overilet her og nu.
Torben Andersen tilføjer:
Sivert og Junker var dyre i indkøb, det handlede udelukkende om at begrænse tabet af indvesteringen, de var dyre i indkøb,og det har også afspejlet sig i deres løn, på samme måde er Broch-Madsens kontrakt blevet forlænget, efter man skulle se hinanden an. Tv penge i 2018 godt 12 millioner og 2019 knap 10 millioner. Jeg tror det var det væsentlige.

Indlæg fra: Thomsen
Posteringsdato: 08 Januar 2020 kl. 15:28
Tak!

-------------
SU-SU-SUPERLIGA
In Bo we trust

Posteringsdato: 09 Januar 2020 kl. 10:36
Forstår slet ikke, at Bo gerne vil have Pohl tilbage - han virkede totalt ufarlig foran mål og helt vildt overtændt i efterårets sidste kampe.

Mener faktisk, at Frantsen er en bedre mulighed end Pohl; spørgsmålet er så selvfølgelig, hvor længe Nymanns bentøj holder ...

Posteringsdato: 09 Januar 2020 kl. 12:36
Det kunne tyde på at han ikke er velkommen tilbage i Groningen - trods at hans kontrakt stadig løber til 2022.
Dermed er hollænderne medgørlige og han er derfor billig at hente for Henriksen - og det er nok det primære Stern Smile

I øvrigt forstår jeg ikke at man udlejer Asp til Ringkøbing. Han er 18 år og har bombet på U19.  Lad dog manden få nogle indhop fra bænken og vokse med opgaven ?
Det virker som om at alt hvad der kan generere en check bliver omsat

Ser langt hellere Qvist og Masovic blive solgt/udlejet til fordel for en offensiv spiller

Posteringsdato: 09 Januar 2020 kl. 13:49
Nej jeg forstår heller ikke den udlejning, havde troet og håbet han var ville blive rykket op i førsteholdstruppen.
Men der må være noget bedre i støbeskeen.

Posteringsdato: 09 Januar 2020 kl. 14:51
Det virker som om at Bo kun vil bruge dem han har fundet alle andre er ikke gode nok, på den måde får vi sku aldrig spillere på holdet med det ægte gule blod i kroppe

Posteringsdato: 09 Januar 2020 kl. 20:32

Det virker som om at Bo kun vil bruge dem han har fundet alle andre er ikke gode nok, på den måde får vi sku aldrig spillere på holdet med det ægte gule blod i kroppe

Uanset hvor meget der sælges for af spillere får Bo ikke flere penge til at købe nye spillere , pga de skal gå til aktionærerne så hvad skal Bo gøre ? Det er ligesom at sige denne agurk koster 10 kr men du får kun 2 kr til at købe den for = umulig opgave at løse

Posteringsdato: 10 Januar 2020 kl. 07:26
Man har jo tydeligvis vurderet at Asp ikke er klar til Superligaen, når han lejes ud til 2. Div. Det er nok også fint nok at man ikke satser overlevelsen på ham. Når han træner med to gange om ugen, så er det jo ikke fordi han er fravalgt. Og samtidig, så er det jo gode nyheder for det betyder jo at man forventer at få noget bedre ind

Og Kemi, hvor meget udbytte får aktionærerne?

Posteringsdato: 10 Januar 2020 kl. 10:45
Jeg tænker også lidt som Joakim, at med mindre nogen herinde faktisk har set Asp i aktion og føler sig helt overbeviste om, at han er stærk nok til Superligaen, så er der vel ikke så meget basis for at betvivle trænerstabens vurdering? De ser ham trods alt uge efter uge.

Ja, han gør det godt i U19 Divisionen, men springet op til seniorbold i den bedste danske række derfra er altså stort, især fysisk - jeg bider mærke i, at Henriksen betoner den fysiske matchning, Asp vil få i kamp for Ringkøbing. 

Posteringsdato: 10 Januar 2020 kl. 11:46
Jeg må indrømme at jeg er en af dem der syntes det er helt hul i hovedet.
Man har ingen nye angribere på plads - og man sender alligevel en U19 div. topscorer væk.

Ift. fysik, så har Asp jo også kontinuerligt lavet mål l Reserveholds turneringen.
Fysisk ligger den noget tættere på Superligaen, end eksempelvis 2. div. gør.

Jeg forstår simpelthen ikke, at man ikke allerede før juleferien har sagt noget lign. dette til ham:

Som det ser ud nu kommer vi til at mangle en angriber i foråret. 
Får vi ikke tilføjet en ren start 11 angriber inden da, så har vi besluttet at give dig en reel chance. Dvs. du får de 2, måske 3 første træningskampe. Derefter evaluere vi på din præstation. 
Så er det op til dig selv at være klar, gribe chancen, og vise at pladsen er din.

Posteringsdato: 10 Januar 2020 kl. 14:00
De fleste - og rigere- superligaklubber har sikkert 3-4-5 topangribere i truppen, og her ville en 18 årig knøs have svært ved at tilkæmpe sig spilletid.

Nu er AC Horsens jo en anderledes klub på mange parametre. Ikke mindst det økonomiske. Jeg ved ikke hvor mange andre trænere i liga`en der ville acceptere at man reelt kun har éen enkelt angriber ?!
Netop den omstændighed ville i min verden betyde masser af spilletid til Asp.
Hvis minimumskriteriet er at han skal score flere mål end vores eksisterende angriber (samt vores dansk/hollandske udsending), så er overliggeren jo allerede tilpas lav Wink

Jeg forstår selvfølgelig præmissen at det er trænerteamet der ser spilleren til hverdag, og jeg har det også fint med at de har truffet det valg som de har.
Muligvis har Asp selv bedt om fuld spilletid det nærmeste halve til hele år?
Og så er en udlejning selvfølgelig det rigtige valg.

Indlæg fra: Tiger
Posteringsdato: 10 Januar 2020 kl. 16:42

Man har jo tydeligvis vurderet at Asp ikke er klar til Superligaen, når han lejes ud til 2. Div. Det er nok også fint nok at man ikke satser overlevelsen på ham. Når han træner med to gange om ugen, så er det jo ikke fordi han er fravalgt. Og samtidig, så er det jo gode nyheder for det betyder jo at man forventer at få noget bedre ind

@JoakimBL
Jeg har aktier i AC Horsens, og har haft det lige siden de første blev udstedt. Der er ALDRIG udbetalt udbytte.

Indlæg fra: sned
Posteringsdato: 10 Januar 2020 kl. 17:38
Citat: rasbak rasbak skrev:

De fleste - og rigere- superligaklubber har sikkert 3-4-5 topangribere i truppen, og her ville en 18 årig knøs have svært ved at tilkæmpe sig spilletid.

Nu er AC Horsens jo en anderledes klub på mange parametre. Ikke mindst det økonomiske. Jeg ved ikke hvor mange andre trænere i liga`en der ville acceptere at man reelt kun har éen enkelt angriber ?!
Netop den omstændighed ville i min verden betyde masser af spilletid til Asp.
Hvis minimumskriteriet er at han skal score flere mål end vores eksisterende angriber (samt vores dansk/hollandske udsending), så er overliggeren jo allerede tilpas lav Wink

Jeg forstår selvfølgelig præmissen at det er trænerteamet der ser spilleren til hverdag, og jeg har det også fint med at de har truffet det valg som de har.
Muligvis har Asp selv bedt om fuld spilletid det nærmeste halve til hele år?
Og så er en udlejning selvfølgelig det rigtige valg.

Ja man kan godt undre sig, over at Asp ikke kan få plads på bænken!
Vi har kørt med meget få "rigtige" angriber i truppen de sidste par sæsoner.
I efteråret havde vi 2 angriber, der ofte ikke spillede skader/karantæne.
Det er blevet lidt af et problem for os. Vi spiller med 2 angriber, men i mange kampe har vi kun een "rigtig" angriber, eller slet ingen. Ofte med meget alternative løsninger. Gennem de sidste 1.5 sæson har vi prøvet med backs som Nyman og spiller som Skytte (det var ikke en stor succes).
Det kan ikke være en holdbar løsning, i superligaen, at vi spiller uden "rigtige" angriber i angrebet.

Derfor kan man undre sig over at Asp ikke får chancen, selv om det nok i starten vil være som 3'de valg. Men hvis Brock-Madsen fortsat er en del skadet, ville det være godt med 3 angribere, selv om den ene er U19.spiller.

Posteringsdato: 10 Januar 2020 kl. 20:17
Alexander Ammitzbøll i AGF vil gerne lejes ud. I mine øjne en helt igennem fantastisk oplagt mulighed for at få en god angriber til klubben for næsten ingen penge.

En hurtig, sulten og teknisk stærk spiller som trænger til førsteholds kampe for at udvikle sig yderligere.

Posteringsdato: 11 Januar 2020 kl. 14:21
Citat: Tiger Tiger skrev:

@JoakimBL
Jeg har aktier i AC Horsens, og har haft det lige siden de første blev udstedt. Der er ALDRIG udbetalt udbytte.

Nu var det alene tænkt at Jeno, skulle svare på spørgsmålet, men min fede fingre i kombination med autokorekturen gjorde det svært at gennemskue. Jeg var reelt ikke i tvivl om svaret, men Jeno synes jo åbenbart at det er aktionærerne der får glæde af transferindtægterne, og det synes jeg godt han må stå lidt på mål for

Posteringsdato: 11 Januar 2020 kl. 14:29
Igen i forhold til Asp, hvis trænerteamet troede han på nogen måde kunne spille i Superligaen, så havde vi da allerede set ham på banen, som situationen har set ud det sidste halve år. Jeg har aldrig set ham spille, så jeg aner ikke hvilken spillertype han er, og på papiret er jeg da også lidt uforstående overfor at han ikke kan bruges som gardering. Men hvis udsigten til spilletid ellers ikke er forbedret i forhold til tidligere, så giver det jo langt mere m Ning at han kommer et sted hen hvor han kan få fast spilletid og udvikle sig. Og siden det er 2. div. og ikke en gang 1. div. han skal til, så synes jeg ikke der er nogen grund til at stille spørgsmål til beslutningen om ikke at sætte ham på førsteholdet.
Og det må jo så igen betyde at man har en plan og en eller flere kandidater i sigte. Det er klart at det havde været at foretrække der allerede var signet en til opstarten, men der er trods alt god tid før ligaen starter, og vi plejer først at hente dem efter 3 kampe

Posteringsdato: 14 Januar 2020 kl. 10:57
Drost træner med i Horsens. Han er i hvert fald ikke løsningen, men kunne måske være fint med ham på bænken

Posteringsdato: 14 Januar 2020 kl. 12:12
Suk:

https://hsfo.dk/artikel/nye-toner-i-ac-ingen-angriber-p%C3%A5-vej" rel="nofollow - https://hsfo.dk/artikel/nye-toner-i-ac-ingen-angriber-p%C3%A5-vej

Posteringsdato: 14 Januar 2020 kl. 14:27
Det er - i det mindste - en artikel der ærligt forklarer situationen.

At det så er hovedrystende chokerende at en superligaklub, der pt har 18 markspillere i truppen ( hvoraf mindst 2 skal regnes som udviklingsspillere) snakker om at  "slanke" truppen yderligere.

Det er ikke en kritik af Henriksen, Nielsen eller bestyrelsen.
Det er blot de arbejdsbetingelser de har at arbejde med ...

Posteringsdato: 14 Januar 2020 kl. 19:32
https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/graesk-klub-goer-tilnaermelser-til-michael-lumb

Posteringsdato: 14 Januar 2020 kl. 19:59
Citat: rasbak rasbak skrev:

Det er - i det mindste - en artikel der ærligt forklarer situationen.

At det så er hovedrystende chokerende at en superligaklub, der pt har 18 markspillere i truppen ( hvoraf mindst 2 skal regnes som udviklingsspillere) snakker om at  "slanke" truppen yderligere.

Det er ikke en kritik af Henriksen, Nielsen eller bestyrelsen.
Det er blot de arbejdsbetingelser de har at arbejde med ...

Det burde det ellers være. For det er jo håbløst. Det er ikke en selvfølge at de ikke formår at få flere penge i kassen. Det er ren og skær inkompetence

Posteringsdato: 14 Januar 2020 kl. 22:24

https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/graesk-klub-goer-tilnaermelser-til-michael-lumb

Jeg synes det er flot at vores spillere har udmærket sig i så høj grad at der er interesse for dem, Lumb er en kriger uden lige og er uden tvivl Mr. AC Horsens med hans fight, vilje, passion og samtidig fine blik for spillet, en slags moderne viking, lidt ligesom Martin Spellman bare meget bedre og med en klart bedre teknik, samt overblik.

Med det sagt vil jeg selvfølgelig også synes det var ærgeligt hvis han skulle ende med at takke ja, hvis han bliver i klubben vil han opnå stor status hos fansne, især da jeg mener han har stor betydning for holdet.

Men.... med tanke på hvor mange danske spillere der ikke har fået udbetalt løn i både Grækenland og Tyrkiet,  håber jeg hellere at Lumb vil foretrække de hjemlige rammer i Horsens, et godt eksempel på dette er iøvrigt Rasmus Thelander https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/tidligere-aab-profils-eventyr-slut-mangler-loennen-i-storklub/6763785

Og det var altså i en storklub som Panathinaikos!

Posteringsdato: 15 Januar 2020 kl. 13:44
@Joakim:
Det kan du mene. ...
Jeg mener jo ikke man som klub må sætte sig i forpligtelser ud over økonomisk formåen. Indtægtssiden er ikke en superligaklub værdig i AC Horsens, og det må man desværre indrette sig efter.
Hvis "byen" ikke leverer indtægterne, så må klubben jo selv skaffe sig indtægter ved at kanalisere nogle af moneterne fra diverse transfers ind i driftregnskabet.

Du mener det er inkompetence. Fair nok. Jeg er uenig. Jeg har kun roser til overs for Bo Henrisen, Kristian Nielsen, Bo Pinholt og den øvrige bestyrelse.

Spørgsmålet er nærmere om Henriksen og Nielsen fortsat har held med at finde billige sekundaspillere, som man kan tjene nogle millioner på.

@Ultimo:

Jeg er ikke i tvivl om at Lumb bliver solgt, hvis prisen er rigtig. Hvis han vel at mærke selv brænder for at komme afsted.
Der nævnes en købspris på 1 million - jeg husker ikke beløbet nøjagtigt, men det forekommer rigtigt.

Hvis AC får 2-2½ million og Lumb selv er varm på at komme afsted, så har AC ikke økonomi til at holde på ham ...

Hvis Lumb smutter, så er eksistensen i Superliga`en for alvor i vare. Jeg tvivler på at man, for klubbens budget, kan hente en venstre back, der, på samme måde som Lumb, er kampafgørende i en lang række kampe. Lumb har en enorm fysik og et fantastisk løbepensum. Samtidig er hans indlæg i særklasse.

Det ender nok med Nymann på venstre backen og Frantsen på højre. Og så kommer der nok en 1. divisionsspiller der skal udvikles først.

Posteringsdato: 15 Januar 2020 kl. 16:27
kunne han være interessant https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/agf-afbryder-samarbejdet-med-toutouh

Posteringsdato: 15 Januar 2020 kl. 19:57
Nej så heller ak fra ob

Posteringsdato: 15 Januar 2020 kl. 23:57
Endnu en. Angriber der ikke kan bruges i AGF? I det mindste skal man ikke betale en rekordtransfer for ham, men jeg tvivler på at det er den rigtige løsning. Men så stramt som de sidder på pengekasser, så tvivler jeg på man kan betale hans løn uden at skulle sig af med 2-3 spillere. Selv om han er gratis.

Posteringsdato: 16 Januar 2020 kl. 10:25
Toutouh er den nye Akharraz - og det er ikke en reference til deres indvandrerbaggrund, men blot til, at de begge synes at være blevet lovligt store i hovederne af tidlig succes og hype og siden er det kun gået ned ad bakke ...

Hyrer vi ham, bliver vi bare endnu et stop på hans vej mod 2. Division, frygter jeg.

Indlæg fra: Gulning
Posteringsdato: 16 Januar 2020 kl. 19:01
Synes det dér skidt ud med hensyn til Tranfers, bliver et hårdt forår vi går i møde. De klubber vi skal spille nedryknings, kampe mod forstærker sig . Mon de er gået helt i stå på Langmarksvej. Bliver dyrt at rykke ned.
Hvorfor ikke leje et par hurtige brasilianere eller lignende, med mål i benene ..

Posteringsdato: 16 Januar 2020 kl. 23:07
Nå, ser ud til at der alligevel ikke var mere ifht. Lumb og at det er lukket.

https://hsfo.dk/artikel/bud-p%C3%A5-lumb-bo-henriksen-har-aflyst-forhandlinger

Det synes jeg er fremragende, stærkt at han bliver, håber samtidig vi har råd til et par offensive forstærkninger om det så bliver Pohl og/eller en anden ved jeg ikke, men det vil da være super rart at have nogle flere alternativer, selvom jeg nu stadig synes vi har gode offensive spillere i truppen.

Foresten ifht. Magnus Risgaard Jensen og Bo Henriksen seneste udmelding om at Erhan bliver må jeg indrømme at det er rart at se noget bredde på disse positioner i truppen (da det er ret vigtige positioner at have spillere klar til, altså: Centerback og defensiv midt), så det ser jeg selvfølgelig meget frem til, vi så også Erhan score i sidste træningskamp hvilket jeg også synes er fint så han kan få lidt selvtillid i vinteroptakten, fin reserve at have klar og stadig en som jeg ser kan banke på til starteren såfremt vi får skader.

Magnus Risgaard Jensen ser også rigtig fornuftig ud kommer fra Viborgs ungdomsafdeling før han var i Skive og har sidenhen udviklet sig rigtig fint på seniorplan som jeg forstår det; ser også ud til at han var med til at rykke Skive op i 1. division fra 2. division, samt spillede han i Skive før de røg ned i 2. division.

Såvidt jeg kan regne mig frem har han altså spillet 3 sæsoner i første division og en enkelt i 2. division hvor de vandt rækken, det er jo rigtig udmærket og fint ifht. yderlig udvikling at han har fået en masse seniorkampe og så tror jeg også han har haft kampe for Viborgs U-19 hold (står hvertfald på transfermarkt at han har spillet der).

Jonas Gemmer er jeg også fint tilbage med at vi har fået tilbage, jeg foreslog allerede lidt inde i efteråret at vi tog ham tilbage da jeg synes han spillede ret godt i de kampe jeg så ham i, i TV. En fin spiller som både kan spille almindelig midt og defensiv midt samt og så har han jo været på næsten samtlige U-landshold som yngre (U-16, U-17, U-18, U-19, U-20) samtidig med at han har fået sin fodboldopdragelse i FCM, så en rigtig spændende spiller som (måske?) kan byde sig til som starter.

Asp ude synes jeg er fint som BL også nævnte før er det trænerteamet der skal vurdere hvad han har brug for og hvis han kun kan få 3-4 indskiftninger for AC i foråret tvivler jeg på det vil gavne hans udvikling som ung angriber.

Dertil kommer hvem der så skal udlejes eller evt. sælges/ophæves med:

Mikkel Qvist: Havde på et tidspunkt status som klubikon og trak en masse PR og selvom nogle har været efter ham har han faktisk udmærket teknik nu ifht. før i tiden, så han har bestemt udviklet sig.
Det er nu bare sådan at skal han fortsætte med at udvikle sig og ikke se sin værdi rasle ned er han nødt til at spille fodboldkampe, derfor kunne en evt. udlejning eller salg/ophævning ikke være helt dum, især med tanke på de penge vi kunne få til en angriber. Vi så hvad Bo Henriksen lavede med Junker hvor han fik et salg igennem via udlejning, kunne det samme gøres med Qvist? Han har trods alt en fin værdi på 300 tusind euro, men det kan jo godt være at de klubber der er interesserede kun vil have ham i tilfælde af ophævelse, det tror jeg nu ikke for så vil de jo ikke melde de var interesserede med mindre vi sparer lønnen ifht. ophævelse (hvilket også kunne være tilfældet).

Bo Henriksen udtalte sidst at der var nogle danske klubber ude efter Mikkel Qvist og nogle nordiske klubber.... Hvem er disse klubber?

Et godt bud kunne være Nykøbing FC som spiller fodbold lidt ala hvad vi gjorde for 2 sæsoner siden, et andet fint bud ville være Skive som vi jo allerede har et glimrende forhold til, måske Kolding? Ved godt spillestilen er en anden ifht. ansættelsen af Zimling, men mon ikke de kunne bruge en Qvist med masser af superligaerfaring?

Jeg kunne også se ham komme til Aarhus Fremad da han jo oprindeligt kommer fra det område, selvom det er 2. division skal man tænke på at 2. division aldrig har været bedre og rykker han op vil han have chancen for at spille 1. division næste år, det samme Bobjerg gjorde iøvrigt med Skive og de ligger nummer 1 i deres pulje, så hvorfor ikke.

Mjallby og Varberg BoIS FC er oprykkere i Allsvenskan, mon det kunne være et af de nordiske hold? Kunne også være Start eller Sandefjord som også lige er rykket op i Eliteserien.

Ellers ved jeg også at skattereglerne er lidt anderledes derover, det var jo også grunden til at Arndal gad spille i den norske 2. division fordi skatten er helt anderledes. Så måske i de lavere divisioner Qvist kunne finde en klub?

Mathias Præst: Fik sin debut mod Silkeborg efter han sammed med Mathias Madsen blev indlemmet i førsteholdstruppen i sommers og har iøvrigt også fået nogle pokalkampe samt reservekampe hvor han har gjort det udmærket, hans problem er ligesom Mark Asp Rasmussen at han har brug for seniorkampe, mulig udlejning til 2. division måske eller 1. division? Endnu en spiller som jeg synes har været en god profil for U-19, men som skal have seniorkampe for at udvikle sig yderligere.

Mathias Madsen: som skrevet overstående en del af førsteholdstruppen selvom han dog kun er 17 år hvor Præst altså er 19.
Kunne godt bruge en klub at udvikle sig da det ville være en god kampe for ham at få seniorkampe i en tidlig alder da han har niveauet til det, han kunne blive et potential salg senere hen med han fine CV med landskampe.
En potential 2. divisions klub eller 1. division klub kunne godt komme på tale, men hvis vi sælger eller lejer Qvist ud, så vil han vel reelt være den eneste backup udover Thorsen til VB pladsen, men det kan jo godt være man ikke synes han kan komme ind endnu og mangler lidt kampe på seniorplan.

Indlæg fra: sned
Posteringsdato: 21 Januar 2020 kl. 10:46
UNDRER MIG!

Vi har PT. 6 spilller der kan spille en af de 2 pladser i midterforsvaret.
Malte, Ludwig, Masovic, Riisgaard, Gomez + Bjarke J (sidstnævnte klarede det vel OK da han spillede den plads)
Er Ludwig eller Malte på vej væk?

Det undrer også: med de udmeldinger der har været fra klubben. At der ikke er penge til noget, at vi måske vil spille foråret med kun en rigtig angriber! Brock-Madsen som var meget skadet i efterårssæsonen.

Print side | Luk vindue